Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Alternator awaria i 90A a 140A

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,302
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Szczerze mówiąc, u mnie też tak było. Na niskich słabe na wyższych lepiej. Wymieniłem regulator, tulejki i akumulator i nic się nie poprawiło. Dopiero oczyszczenie kompletnie zaśniedziałego PLUSa przywróciło ładowanie do prawidłowego poziomu.

    EDIT:
    A nawet gdyby rzeczywiście nie to było przyczyną warto to zrobić prewencyjnie, bo nie ma z tym wiele roboty. Poza tym zaśniedziałego PLUSa najprawdopodobniej zauważysz dopiero jak akumulator będzie już w stanie przedzawałowym.
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 12-04-2011 o 08:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •