Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Alternator awaria i 90A a 140A

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #5
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    A ja z (niestety) własnego doświadczenia polecam najpierw sprawdzić napięcie bezpośrednio na alternatorze, bo może okazać się dobre, a straty prądu będą wynikały z zaśniedziałych styków (np.: + pod maską). Przerabiałem to u siebie i mówię Ci - zacznij od tego.
    Ważna uwaga ale nie do tego przypadku.

    Jak by były skorodowane styki to cały czas niezależnie od obrotów było by zaniżone ładowanie.
    Jak by się kończyły szczotki to by gorzej ładował na większych obrotach.
    W tym przypadku mógł paść regulator, mostek lub uzwojenie.
    Ostatnio edytowane przez EVAN ; 12-04-2011 o 08:49
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •