Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 59

Wątek: Klimatyzacja sporadycznie bez funkcji, brak ogrzewania w e38.

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Jeśli klima nie wyłącza się bez powodu (np. lampki się świecą a kompresor nie jest załączany albo chwilę pracuje i potem przestaje w nieokreśonych sytuacjach) to wykluczył bym zawór rozprężny. Jasne, można go profilaktycznie wymienić - kosztuje jakieś 150 zł.
    Moim zdaniem masz za mało czynnika.
    Kiedy ostatnio wymieniałeś skraplacz? Powinno się mniej więcej co dwa lata.
    Czy możesz potwierdzić prawidłową pracę czujnika ciśnienia przy skraplaczu?

    Moja klima od czasu naprawy chłodzi tak, że kiedy zechcę to marzną mi ręce niezależnie od pogody (no dobra, przy +42 we Włoszech w aucie było nieco ponad 20 a nie 16).
    Ostatnio edytowane przez brunoz ; 15-04-2013 o 20:54
    Nein! Mein Schnitzel!

  2. #32
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    brunoz.... wiesz co to jest skraplacz?? parownik? osadnik? presostat?

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Boszsz.. osuszacz, skraplacz.. Trzeba było założyć nowy temat a nie kazać mi przypominać sobie co naprawiałem 2 lata temu. Wiem gdzie jest ten element i jak go wymienić.
    Nein! Mein Schnitzel!

  4. #34
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    pisałes by zmieniać skraplacz co 2 lata.... juz wiem ze pomyłka, pozdro

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Spoko :-)
    Szczegóły są ważne. Chodzi o ten element.
    Nein! Mein Schnitzel!

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Sprezarka dziala non stop.

    Wiatrak zalacza wzorowo.

    Nie powiem nic o czujniku bo nie wiem jak go sprawdzic. Nie mam inpa. Dopiero teraz w Polsce se kupie.

    Skraplacz nie byl wymieniany.


    Dam szanse jeszcze raz warsztatowi gdzie bede mogl uzyskac wydruk z maszyny albo jesli pozwola mi przy niej stac zebym sam se zobaczyl.

    Jesli bym podpial inpa to gdyby byl zapchany zawor to wyskoczyl blad prawda?
    Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 15-04-2013 o 21:32
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Masz na pewno na myśli osuszacz ;-)

    Skoro sprężarka ciągle pracuje (a nie czasowo), to masz za niskie ciśnienie w układzie i w takim razie nie dobija nawet do górnego zakresu podwójnego czujnika ciśnienia. Małe ciśnienie = mały stopień rozprężenia = mała wydajność chłodzenia..
    Nein! Mein Schnitzel!

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Zatem nie pozostaje mi nic innego jak przyjechac do Polski i na urlopie se jeszcze raz nabic klime.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Jeszcze tylko jedno male pytanie.


    Czy mozesz mi powiedziec czy ta rurka ktora idzie od sprezarki do grodzi ta grubsza, to czy u ciebie jak ja dotykasz palcami to czujesz ze ona jest zimna czy extremalnie zimna?
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Ciśnienie w układzie można sprawdzić jak jest podłączony przyrząd do oczyszczania klimy do układu auta. Pdczas pracy klimy, na jednym zakończeniu instalacji w aucie będzie niskie ciśnienie, a na drugim wysokie. Takie testy robi (jak ja bujałem się po wioskach) rutynowo każdy mechanik po nabiciu klimy. Nie wiem na kogo trafiłeś, że nie sprawdził czy układ działa poprawnie. Poza tym istnieje jeszcze takie coś jak gwarancja, rękojmia wykonanej pracy.


    rurki nie macałem - nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć.
    Nein! Mein Schnitzel!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •