Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokaż wyniki od 61 do 66 z 66

Wątek: Układ napędowy Stukanie Wibracje.

  1. #61
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Niestety w e32 rezonans budy jest taki, że i wał ma największe bicia przy 90km/h jak i przednie koła z zawieszeniem również powodują największe wibracje przy tej samej prędkości. Jeżeli natomiast zdjąłeś koła i wibracje zniknęły to logiczne, że one są problemem. Spotkałem się jednak kiedyś z przykładem, że padnięte było łożysko, które generowało wibracje, a bez kół już nie. Potrzebowało jednak masy, które je obciąża, żeby zaczynało delikatnie bić.


    SOKÓŁ rozwiązałeś problem u siebie?
    pozdrawiam Bartek

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    SOKÓŁ rozwiązałeś problem u siebie?
    Sprawa ma się tak, że blisko 3 tyg czekałem na dwa przewody hydrauliczne, przez ostatni tydzień sam leżałem na "wyciągu" i auto stoi na razie w garażu rozkręcone. Poduszki wymieniłem ale nie mam jak sprawdzić póki samochodu nie poskładam, może mi się uda w tym tygodniu to dam znać.
    Tak Sobie jeszcze pomyślałem, że może sama podpora jest wadliwa. Kupiłem z Allegro jedyną jaką znalazłem z łożyskiem 35mm, kosztowała w granicach 90zł i zapewne nie jest to firmówka. No ale okaże się jak wszystko poskręcam.

  3. #63
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Więc. Poskładałem dzisiaj auto i niestety objawy nie ustąpiły. Wydaje mi się, ze to może być wina tej podpory bo nic mi do głowy innego nie przychodzi.
    Może jakieś pomysły?

  4. #64
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej Sokół, podsumujmy co wymieniłeś i czy coś się zmieniło w ogóle, czy nic?

    Temat jest o tyle dla mnie ciekawy, że też mam delikatne wibracje, ale u mnie to chyba już delikatnie przenosi się z opon, bo na letnich inaczej i zimowych też inaczej.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 17-12-2012 o 19:47
    pozdrawiam Bartek

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Wymieniłem:
    -podporę
    -poduszki skrzyni
    -pod. silnika
    -założyłem przy okazji nowe adaptery do odm
    -regulator napięcia
    -przewód ssący pompy wspom.

    Na jałowym ciągle są te małe wibracje przy 1500obr/min, no i te najgorsze przy dodawaniu gazu od 40 do 60 km/h oraz od 90 do 130km/h.

  6. #66
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, jeżeli na jałowym masz wibracje przy 1500 to dokładnie masz tak jak ja. U mnie delikatnie kuleje jeden popychacz w lewej głowicy i silnik ma delikatne wibracje cały czas. Do wiosny założę nowe głowice to powinno się poprawić. Z tego co wiem, to jeżeli wiatrak od wiska jest popękany, brakuje mu łopatek to wibruje właśnie przy 1500 obrotów. U mnie jest ok i mi się pomysły skończyły. No chyba, że to tłumik drgań, czyli głowne koło pasowe. Mam też delikatny problem z jedną pompą paliwa, podaje paliwo pulsacyjnie, czuć na wężyku, druga liniowo. Co prawda moc jest, wszystko jest ok, ale może również tędy droga. W każdym razie mam jeszcze co robić.
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •