-
Vip
Vip
Do sprawdzenia świece, cewki, szczelność kolektora w pierwszej kolejności w szczególności te cylindry co jest największa wartość.
Pozamieniaj cewki na tych cylindrach z największą wartością na inne cylindry i zobacz czy dalej jest na tych samych duża różnica.
Przepływka powinna być ok, wartości są ok z niej. Wykrzykniki powinny być brane pod uwagę tylko na wolnych obrotach i zgrzanym silniku.
Jam masz lpg to skasuj adaptację i pojeździj na samym pb. Sprawdź po tym jeszcze raz.
Silniczek krokowy warto przejrzeć czy płynnie się obraca i nie jest mocno zabrudzony.
Jak świece mają więcej jak 40 tyś to do wymiany.
Jak jest możliwość to warto pomierzyć kompresję.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum