- 
	
	
		
			
			
				Vip
			
			
				Vip
			
			
			
				
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Do sprawdzenia świece, cewki, szczelność kolektora w pierwszej kolejności w szczególności te cylindry co jest największa wartość.
Pozamieniaj cewki na tych cylindrach z największą wartością na inne cylindry i zobacz czy dalej jest na tych samych duża różnica.
Przepływka powinna być ok, wartości są ok z niej. Wykrzykniki powinny być brane pod uwagę tylko na wolnych obrotach i zgrzanym silniku.
Jam masz lpg to skasuj adaptację i pojeździj na samym pb. Sprawdź po tym jeszcze raz.
Silniczek krokowy warto przejrzeć czy płynnie się obraca i nie jest mocno zabrudzony.
Jak świece mają więcej jak 40 tyś to do wymiany.
Jak jest możliwość to warto pomierzyć kompresję.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
 
		- Nie możesz pisać wiadomości
 
		- Nie możesz dodawać załączników
 
		- Nie możesz edytować swoich postów
 
		-  
 
	
	
	Zasady na forum