Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: LIVE DATA odczyt parametrów na biegu jałowym (INPA) m52 "Pomoc w analizie"

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój

    LIVE DATA odczyt parametrów na biegu jałowym (INPA) m52 "Pomoc w analizie"

    Witam. Panowie przedstawiam Wam poniżej Screeny z INPY na biegu jałowym (P) Prosze o analize, czy jest wszystko okej Pozdrawiam!







    5 Screenow robionych co 2 sek:









    Ostatnio edytowane przez bialydaro ; 06-04-2011 o 19:56
    Biały

  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Coś jest nie tak ze składem mieszanki na 1, 2 i 3 cylindrze.
    Jest za duża korekta.
    Widać, że sterownik na tych cylindrach wzbogaca mieszankę poza dopuszczalną granicą.
    Może być nieszczelny kolektor, coś się dziać z sondą, z wtryskami.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Dzięki, kolego silnik jest na gazie sekwencyjnym. Wykres robiony na PB. Wytłumacz mi jak powinno być na tych cylindrach? sondy pracuja na wykresach.. Auto jak jest zimne ale temp otoczenia jest ok 12-20C odpala po 6sek kręcenia, gdy jest bardzo zimno pali na tyk, tak samo jak jest juz silnik zagrzany. Pozdrawiam
    Biały

  4. #4
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Skasuj adaptację w inpie. Pojeździj na samym pb. I wrzuć jeszcze raz zrzuty. Obrazek 2 i te z wykresami pracy cylindrów. W komputerze widać że przy jeździe na gazie brakuje mu paliwa na 1,2,3 cyl.
    Możesz mieć uszkodzony któryś wtryskiwać gazowy lub ta listwa wtryskowa jest jako ostatnia i brakuje jej gazu. Jak masz połączone listwy? Czy idzie z reduktora jeden wąż do pierwszej listwy i wychodzi na drugą czy wychodzi z drugiej i wraca z powrotem do reduktora? Jak możesz to zrób zdjęcie pod maską jak idą węże.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Kolego powiedz mi jak dokładnie skasować adaptacje w inpie (jak jeździć po skasowaniu adaptacji? szybko, wolno, trasa czy miasto?). Piszesz, że w komputerze widać, że przy jeździe na LPG brakuje mu paliwa, ale screnny robione są na PB chyba, że komputer uczy się później od pracy na LPG..
    Listwy kolego mam dwie 2 x 3 cylindry, natomiast podłączone są następująco:
    Z reduktora idzie jeden wąż do filtra
    filtr ma wyjście na dwa krućce
    z filtra więc wychodzą 2 węze fi-12 jeden do jednej listwy, drugi do drugiej ;)
    Biały

  6. #6
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jest coś takiego jak korekty długo terminowe którą masz za dużo z jednej strony silnika.
    Komputer uczy się w jakimś tam czasie i pokazuje odchyłkę od tego co powinno być.
    Są to odchyłki przy średnich obciążeniach.
    adaptation value multiply to jest parametr mówiący o odchyłce. Jak się mieści ok do 5 to jest do przyjęcia ale jak więcej to już coś go boli.
    Nie pamiętam dokładnie ale chyba pod klawiszem F6 w menu głównym po połączeniu się ze sterownikiem powinien być napis adaptation czy coś podobnego.
    Po skasowaniu komputer będzie się uczył twojego stylu jazdy. Jeździj po prostu tak jak zawsze.

    Jak się poprawi na pb to polecam wizytę u dobrego gazownika.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Dzięki kolego, skasuje adaptacje i zobacze ;)
    Biały

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •