-
Zaawansowany Użytkownik
Pomijajac sprawe wycieku ,wybor oleju jest oczywisty.Zastosuj polsyntetyk a oczywiscie najlepiej syntetyk jesli to nie problem finansowy. Zapomnij o jakis olejach mineralnych w dzisiejszych czasach.Sprawa oczywista ze jest to najlepsza klasa oleju.Oleju syntetycznego bedzie bral najmniej. Ja u siebie zmienilem polsyntetyk Mobil 2000 10W40 na syntetyk Mobil 1 5W50 .W kazdym aucie obecnie go stosuje i moge polecic. Mialem slabe uszczelki zaworow i myslalem ze po zmianie na pelny syntetyk bedzie problem z duza iloscia oleju przedostajacego sie na swiece bo jest "rzadszy".Nic podobnego.Wszystko jest OK. Wogole w kazdym aucie ktore jezdzilo na np. oleju mineralnym po zastosowaniu syntetyku zaobserwowalem ze zuzycie oleju bardzo zmalalo. Nie sluchaj pierdoł ze silnik jezdzacy na np. mineralnym bedzie mial klopot po zmianie na syntetyk itd.Jak chcesz pomoc silnikowi dobry syntetyk to podstawa
Ostatnio edytowane przez Megablast73 ; 07-04-2011 o 05:16
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum