Szczotka druciana naruszy tłok?! Żartujesz chyba. A poważnie to najlepsze rozwiązanie. Gdy oczyścisz i będziesz się dalej nudził, to możesz spolerować denka tłoków papierem ściernym, myślę, że gradacji 240, a potem 500(to również na poważnie). Wtedy mieszanka będzie się równo rozchodziła po komorze spalania. Ja tak kiedyś robiłem sobie w Junaku.
No to jestem już zmieszany. Pierwszy post odradził mi ruszanie tłoków czymkolwiek, a wy polecacie mi szczotke drucianą i papier ścierny:) Ale OK, dlaczego by nie. Mi też wydaje się sensownym fakt, że tłok powinien być czysty właśnie z tego względu:)
Na początku tematu koledze pewnie chodziło o powierzchnię tłok/cylinder.Na logikę jak wierzchnią część tłoka przeczyścisz delikatnie to nic nie powinno się stać..
Sent from my Desire HD using Tapatalk
No tak. To by się zgadzalo. Tłok-cylinder jest lusterko i nie mam zamiaru nic tam ruszać:)
Pytanie - czy mogę wyregulować zaworki na zdemontowanej głowicy? Nie będzie prościej?