-
Zaawansowany Użytkownik
AD2. Jezeli niechcesz narobic krzywdy temu silnikowi to samemu niezabieraj sie a nawet niedotykaj do tloka i tym podobnych czesci. Mozna i sa zaklady specjanle ktore szlifuja zawory gniazda zworowe tloki i cylindry ale niewiem jaka jest cena tych ze operacji, ale moze wyjsc na to ze lepiej jest wlozyc nowe a to juz sa koszty za...e. i tu rodzi sie pytanie czy nielepiej jest kupic uzywanego silnika. Ale napewno nie podchodz z woda i papierem sciernym do tloka bo sa to elementy tak dokladnie spasowane i tak dokladnie wykonane (lepiej niz z zegarmistrzowska dokladnoscia), chropowatosc Ra wynosi w granicach 0.1mm.
AD3. co do abezpieczenia to sa specjalne farby do ukladow wydechowych, ja jak na jesieni zabezpieczalem podwozie to przemalowalem Auto smarem wydech srodkowy i koncowy po wczesniejszym oczyszczeniu z brudu i rdzy, jedynie katalizatora nie malowalem bo on sie nagrzewa dosyc mocno.
Ostatnio edytowane przez tom_0808 ; 03-04-2011 o 23:45
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum