Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Czyszczenie tłoków oraz komory silnika, demontaż wydechu

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    AD2. Jezeli niechcesz narobic krzywdy temu silnikowi to samemu niezabieraj sie a nawet niedotykaj do tloka i tym podobnych czesci. Mozna i sa zaklady specjanle ktore szlifuja zawory gniazda zworowe tloki i cylindry ale niewiem jaka jest cena tych ze operacji, ale moze wyjsc na to ze lepiej jest wlozyc nowe a to juz sa koszty za...e. i tu rodzi sie pytanie czy nielepiej jest kupic uzywanego silnika. Ale napewno nie podchodz z woda i papierem sciernym do tloka bo sa to elementy tak dokladnie spasowane i tak dokladnie wykonane (lepiej niz z zegarmistrzowska dokladnoscia), chropowatosc Ra wynosi w granicach 0.1mm.
    AD3. co do abezpieczenia to sa specjalne farby do ukladow wydechowych, ja jak na jesieni zabezpieczalem podwozie to przemalowalem Auto smarem wydech srodkowy i koncowy po wczesniejszym oczyszczeniu z brudu i rdzy, jedynie katalizatora nie malowalem bo on sie nagrzewa dosyc mocno.
    Ostatnio edytowane przez tom_0808 ; 03-04-2011 o 23:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •