Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Problem z 740d 2000 rok

  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez ROBERTO Zobacz posta
    torx w przeplywkach ?
    A wkład na czym masz przymocowany? ;)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  2. #12
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_R Zobacz posta
    Co dziwne na bio ropie sprawa jest mniej widoczna niż na verwie czy zwykłej ropie. Co może być przyczyną?
    Nie obraź się na mnie ale wyszedłem z własnych kapci!
    Zajedź do dobrego serwisu i oni Ci podadzą za kilka dni fakturę na kilka tysięcy zł!
    Boże widzisz i nie grzmisz!
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  3. #13
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,133
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Nie obraź się na mnie ale wyszedłem z własnych kapci!
    Zajedź do dobrego serwisu i oni Ci podadzą za kilka dni fakturę na kilka tysięcy zł!
    Boże widzisz i nie grzmisz!
    Coz bio-ropka rzadzi... do czasu... ;) a w 740d oj bedzie bolalo
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  4. #14
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    bioropa !!!! o fuck. kiedys zalałem do zwykłego diesla bez turbo . po 100 km zapaliła mi sie kontrolka ze jest woda w filtrze paliwa , odkręciłem go i w srodku była jakaś galareta, zwykłe wtryski przepaliły to wszytsko ale common rail??? ojjj bedzie bolało . Tanio kupił tanio chce jeździć tanio chce serwisować. Co ty chłopie mieszkasz ja jakiejs wyspie gdzie prom kursuje raz na miesiac, ze nie masz dostepu do kompa???? 6 litrow na 100 km ,walisz do jakiegos wiekszego miasta i znajdziesz kogoś z komputerem tak???? chyba ze 50 zł do zbędny wydatek na diagnozę
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

  5. #15
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Tak się zbulwersowałem, że mówiłem sobie nie napisze nic ale...

    Panie komplet filtrów nowych minimum bosch najlepiej mann, filtron to do vw.
    Wylej to rzepakowe gówno do ciągnika i jeździj na normalnym napędzie!

    Według mnie to do przeglądu:
    -podciśnienie (szukaj wszędzie, są zawory EGR, pompa vacum, przewody)
    -turbiny (od mechanicznych usterek po przez elektronikę, przepływki)
    -wtryskiwacze
    I ja stawiam na te ostatnie, są tak dopieprzone, że nic nie przepalają a przerywają gdy ciśniesz pedał na 4 i 5 biegu tylko na zwykłym napędzie zgadłem? Dzieję się tak gdy ciśnienie w nich wzrasta powyżej 1000 bar. Na rzepaku tego nie będzie bo jest zbyt gęsty i ma zbyt wysoką temperaturę zapłonu aby wtrysk CR pracował na tym prawidłowo. Jak będziesz tak dalej jeździł to w którymś momencie się tak będą blokowały, że będzie gasł Ci silnik na 3, 4, 5 biegu.

    Dym jaki masz jak naciśniesz pedał na postoju? Jak wciśniesz do dechy to świata pewnie nie widać? :D
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 04-04-2011 o 23:00
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tomgtdek69
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    711
    BMW
    E39 540iA
    Skąd
    Słupsk
    Wydać X tysięcy na Auto i żałować pół stówki na kompa:D
    V8 Garage

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Auto musiałem sprzedać. Jednak co do bio zalałem tylko raz z czystej ciekawości czy zmieni się praca silnika. Nie opłaca się niestety lać bio bo wychodzi na to samo co zwykła (lałem z bliskiej, chyba lepsze niż od pana Cześka). Prawdopodobnie problemem była pompa paliwa w zbiorniku, na zapłonie auto wydawało z tyłu dziwny dźwięk jak by prąd przechodził na lini wysokiego napięcia (nie wiem jak to określić), no i chyba filtr paliwa ale nie diagnozowałem dalej problemu. Fakt zdarzyło mi się, że czasem przy dodawaniu gazu samochód mi zgasł, raz przy wyprzedaniu, kiepska sprawa kiedy nagle nie ma mocy, wspomagania a z naprzeciwka gna ciężarówka...

    obecnie mam na oku tę zabawkę http://otomoto.pl/bmw-750-long-jedyn...C18280651.html ale dużo do zrobienia i cena taka sobie.

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    No tak, zaczęło się sypać, to sprzedałeś...

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Sprzedawałem od listopada.

  10. #20
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_R Zobacz posta
    Auto musiałem sprzedać. Jednak co do bio zalałem tylko raz z czystej ciekawości czy zmieni się praca silnika. Nie opłaca się niestety lać bio bo wychodzi na to samo co zwykła (lałem z bliskiej, chyba lepsze niż od pana Cześka). Prawdopodobnie problemem była pompa paliwa w zbiorniku, na zapłonie auto wydawało z tyłu dziwny dźwięk jak by prąd przechodził na lini wysokiego napięcia (nie wiem jak to określić), no i chyba filtr paliwa ale nie diagnozowałem dalej problemu. Fakt zdarzyło mi się, że czasem przy dodawaniu gazu samochód mi zgasł, raz przy wyprzedaniu, kiepska sprawa kiedy nagle nie ma mocy, wspomagania a z naprzeciwka gna ciężarówka...

    obecnie mam na oku tę zabawkę http://otomoto.pl/bmw-750-long-jedyn...C18280651.html ale dużo do zrobienia i cena taka sobie.
    Z życia wiem, że 4.0d jest silnikiem innym niż jakiekolwiek diesle ale ogólnie przyjęte jest tak, że pompa w baku w dieslu służy tylko do przelewania paliwa z komory do komory więc ni jak się to ma do usterki jaką miałeś.
    Według mnie to po prostu wtryskiwacze paliwa!
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 08-04-2011 o 10:19
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •