-
Do¶wiadczony U¿ytkownik
Panowie to jest jakas katastrofa . Mam juz wymienione wachacze , laczniki stabilizatora, drazki kierownicze caly kaplet , tarcze hamulcowe nowe klocki , piasty . I caly czas mam wibracje . Wiem ze jest podobny temat ale tam nie ma tak naprawde odpowiedzi co powoduje takie drgania . Przymiezam sie do kasowania luzow w przekladni kierowniczej . Szukam jak to zrobic nie wiem czy lepiej podejsc od dolu czy lepiej od gory . Jakimi kluczami tam operowac wiadomo ze miejsca tam jest bardzo malo . Czy mogl by ktos mi wyasnic jak skasowac luz . Aha posiadam v8 dlatego miejsca tam jeszcze mniej niz w 2.8 r6 .
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
- Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
- Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
- Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
-
Zasady na forum