Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Czujnik wałka rozrządu? Błąd P1519 pomocy! słaba moc silnika

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Podłączyłem INPA, przejechaliśmy się kawałek - skasowałem błędy silnika ponownie pojawiły się te same błędy:

    Kod:
    E R R O R M E M O R Y R E P O R T
    -------------------------------------
    Date: 03/29/11 22:05:38
    ECU: ME72KWP0
    JobStatus: OKAY
    Variant: ME72KWP0
    -------------------------------------------------------------
    RESULT: 2 errors in error memory !
    -------------------------------------------------------------
    140 Output Thermostat Map cooling
    Error frequency : 15
    Logistic counter: 40
    Error occured 1. times at:
    Engine speed 160.00 /min
    Engine temperature 49.50 Grd C
    Intake air temperature 34.50 Grd C
    Supply voltage 11.02 V
    Error occured 2. times at:
    Engine speed 560.00 /min
    Engine temperature 108.00 Grd C
    Intake air temperature 25.50 Grd C
    Supply voltage 14.04 V
    Error occured 3. times at:
    Engine speed 560.00 /min
    Engine temperature 109.50 Grd C
    Intake air temperature 18.00 Grd C
    Supply voltage 13.94 V
    Error currently available
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    Signal-/Path discontinuity current,
    --
    --
    --
    Signal-/Path discontinuity Initial,
    --
    E-Flag debounce
    CARB debounce
    SCATT-active
    --
    --
    Fault sporadic
    --
    --
    -------------------------------------------------------------
    33 Camshaft control
    Error frequency : 1
    Logistic counter: 40
    Engine speed 600.00 /min
    Engine temperature 59.25 Grd C
    wnwi1_u -2.00 Grad KW
    tanwrhf_0_A 73.73 % TV
    Error currently available
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    --
    Adaptation value impact not plausible current,
    --
    --
    --
    Adaptation value impact not plausible Initial,
    --
    --
    E-Flag debounce
    CARB debounce
    SCATT-active
    --
    --
    --
    --
    --
    W czasie jazdy podglądałem parametry VANOSów -- niektóre z nich ładnie, symetrycznie się zmieniały a inne wskazywały zero. Zaraz podepnę się do mojego silniora i sprawdzę które dokładnie to były...

    EDIT: okazuje się, że VANOS early timing i delay timing wskazują zero a Camshaft position i VANOS angle ruszają się ładnie i równo.
    Załączam obrazek.
    Załączone miniatury Załączone miniatury inpa1m.jpg  
    Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 30-03-2011 o 00:05
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •