Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Wątek: Ogromny strzał gazu podczas jazdy i ogromny problem:(

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E32 730 R6 1990r & E34 525 R6 1991
    Skąd
    Bydgoszcz
    a mam takie pytanie KaczyDJ, jak wyrzuce mikser(o ile nie myle pojec, to mikser jest tym badziewiem przed przeplywka do ktorego podlaczone sa weze od gazu ) i odepne przeplywke to powinienem poczuc jakakolwiek roznice? dzis bylem u chlopakow i mi sprawdzili kompresje, na pierwszym i drugim po 12, reszta po 13, to chyba nie jest zły wynik?gadali mi, ze BLOS by rozwiazal moj problem, ale nawet nie wiem jak to ma działac i czy zadziala...co do sekwencji nie mam watpliwosci :)i czy przy planach montazu sekw musze miec kata?bo poprzedni flet wycial:/ bo jesli tak, to pewnie i kata bym potrzebowal
    BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)

  2. #22
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Tak to jest mikser.Przepływka musi być sprawna i podłączona.BLOS nie rozwiąże problemu.Kata mieć nie musisz

    12 i 13 na cylindrach to bardzo dobrze a nie dobrze

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Przepływomierz musi być dobry jak okręcisz filtr i calą rure to przy dodawaniu gazu klapa powinna się przymykać i otwierać pewnie masz zaciętą jeśli nie to jak powyciągasz zwężki to będzie mocniejszy i powinieneś poczuć różnice Blos rozwiązuje problem strzałów przynajmniej teoretycznie i nie powoduje spadku mocy na pb jednak nie kazdy chce juz to montować.Napewno jest lepszy niż mikser ale i gorszy niz sekwencja

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez marek1132 Zobacz posta
    Pierwsza opcja:wywalić gaz mieszalnikowy i jeździć na benzynie.
    Druga opcja:wywalić gaz mieszalnikowy i zamontować sekwencje.
    Trzecia opcja:zostawić tak jak jest i kupić z 5 przepływek na zapas ;)
    ja jedna przeplywke mam:D:P:P

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E32 730 R6 1990r & E34 525 R6 1991
    Skąd
    Bydgoszcz
    klapka sie otwiera, to nie jest problem, jednak wczoraj wywalilem mikser i odpialem przeplywke, odpalilem na benzynie i chodził bez problemu, tylko wiadomo, lataly obroty miedzy 900-1100, ale to wyna odpietej przeplywki.ale jak ja podlaczylem to odpalil normalnie na pb ale jak juz mu wstawilem do 3-4 tys i odpuscilem gaz to obroty spadly do 500-400 i sie zadlawil.zaraz ide do garazu, wyrzuce mikser i sie przejade na odpietej przepl. zobacze co sie bedzie dzialo.
    BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)

  6. #26
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Powodem strzałów jest kilka rzeczy:
    Nieszczelny dolot.
    Za uboga mieszanka spowodowana niewydajnym parownikiem lub jak wyżej nieszczelnym dolotem.
    Problem z kopułką i palcem, oryginalne przewody są bardzo dobrej jakości i o niebo lepsze od jakichś innych. Przewody to ostatnia rzecz jaką bym ruszał no chyba, że widać przeskok iskry lub korozję na końcówkach.
    Zacinająca się klapa przepływomierza.

    Blos tylko w teorii nie powoduje spadku mocy na pb. Ma zwężkę i to wcale nie taką małą ale to jest najlepsza alternatywa dla sekwencji.
    Warunkiem poprawnego działania 2gen jest wydajny parownik. Polecam jedynie brc:
    http://allegro.pl/brc-at90e-super-re...531348453.html
    .oraz kopułka, palec i szczelny dolot.
    Jak się ktoś dostosuje do tego to strzałów nie będzie.

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    jak klapa ci chodzi to nie odpinaj kostki jej bo wejdzie ci w tryb awaryjny i wcale nie bedzie jechać samochód

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E32 730 R6 1990r & E34 525 R6 1991
    Skąd
    Bydgoszcz
    wczoraj wieczorem była próba i niestety troche kiepsko to wyszlo, bo na odpietej przeplywce i wykreconym mikserze miala momenty mocnego zadlawienia sie a potem szła, a na podpietej przeplywce nie dlawila sie, ale jak tylko zwolnilem a takim sensie ze nie dodawalem gazu, to obroty na 500-400-600 i pyrkała jak ursus:( jak dzis zdaze to podjade do znajomego w BDG i podmienie od niego przeplywke na sprawna od auta z sekwencja i zobaczymy co sie stanie:) znalazlem jeszcze dwie dziwne rzeczy pod maska, zrobiłem fotki, ale nie moge znalezc kabla do zgrania ich z telefonu, takze to za jakis czas:) a co do pracy auta na benzynie, to w elemencie nr 8 czyli tej gumie http://www.realoem.com/bmw/showparts...70&hg=13&fg=15 mam zamontowany anty strzał, ktory oczywiscie jest sciema, ale tez zmniejsza on przeplyw powietrza,czy moge kupic gdzies uzywana ta gume całą? a nie pocieta, z wstawionym antystrzałem i 4 opaskami metalowymi na długosci 20cm?
    BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    szukaj na allegro jako jednostkowej części lub z samochodów przeznaczonych na części możesz też uciąć w środku i między to wstawić stalową rurkę z nierdzewki z cieńką ścianką i skręcić opaskami rurka jak do tuningu układów dolotowych

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    mam klego takie cus co CIe interesuje:)


    czyt. oryginalna bez "przerobek" :P napisz na PW jak cos:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •