Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Styling 37 i opony

  1. #1
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg

    Styling 37 i opony

    Witam mam dwa zagadnienia do omówienia, może uda się w jednym temacie.

    1. Kupiłem felgi Styling 37 w kolorze czarnym i chcę je przemalować, jest kilka możliwości.
    - pomalować całe na srebrno
    - pomalować na srebrno i wypolerować ranty
    - wypolerować ranty i zostawić je czarne
    - wypolerować ranty i wierzch a reszta czarna
    Jakie jest wasze zdanie w tym temacie, jak dla mnie drugie rozwiązanie prezentuje się najlepiej, ale pytam bo znajomi namawiają mnie na inne rozwiązania.

    2. Skoro kupiłem felgi muszę kupić opony i tu też chciałbym się was poradzić
    - zamierzam kupić 235/50R18 i 255/45R18
    - zastanawiam sie nad Fulda carat exelero ok. 2700, Hankook K110 ok. 2900 lub Dunlop sport 01 ok. 3100
    - i nie wiem czy szukać wzmocnionych czy nie bo to też różnica w cenie jest spora

    Z góry dzięki za odpowiedzi

  2. #2
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Opony kupione Dunlop sport 01 235/50R18 97V i 255/45R18 99Y czekają na felgi.


    Rant wypolerowany więc pozostało malowanie a dylemat nadal nie rozwiązany pomalować na srebrno czy zostawić czarne?? oto kilka fotek jak jest teraz,


    Może jakieś opinie?
    Ostatnio edytowane przez sebobass ; 03-04-2011 o 21:10

  3. #3
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Dzisiaj założyłem felgi z oponami, oto efekt (kiepskie zdjęcie ale przy pogodzie dodam lepsze)


    Zastanawia mnie tylko jedna rzecz może ktoś będzie miał pomysł jaka to przyczyna, a mianowicie na felgach jest wybity znak BMW a obsadzenie piasty nie pasowało i musiałem założyć pierścienie centrujące a felgi pochodzą od E39 M5.

  4. #4
    Super Moderator Awatar olejus
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,698
    BMW
    BIEMDABLJU SEVEN FOUR FIVE
    Skąd
    Wrocław
    Trzeba było piastę od E39 założyć :D nie wiem czy M pakiet ale E39 ma inny rozmiar piasty (mniejszy) niż E38
    Pić trzeba ! Jeść można !

  5. #5
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg
    W tym przypadku felga miała 74,1 a e38 ma 72,6 nie wiem co jest przyczyną.
    Ostatnio edytowane przez sebobass ; 13-04-2011 o 10:31

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar beatles86
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    289
    BMW
    E32 m60b40
    Skąd
    Biłgoraj-Lublin
    Felgi pochodzą z e39 gdzie średnica piasty jest równa 74,1 a e38 i e32 maja średnicę 72,6.
    Pozdrawiam.:)

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DoDominik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    503
    BMW
    e32 m30b30 88'
    Skąd
    Kluczbork
    Blog
    9
    Dokładnie tak jak kolega wyżej e39 ma WIĘKSZY otwór centrujący ...

    ________________________________________

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    129
    BMW
    E38 740 d, F01 730 d
    Skąd
    Polska
    Cześć Panowie! Podłączę się do tematu. Ja od kilku lat też jeżdżę na felgach 18- ach od M 5 e39 (przód 8" a tył 9"). Nigdy nie zakładałem pierścieni centrujących i wszystko było ok.A może nawet nie wiem ,że mam te pierścienie. Auto prowadzi się dobrze, koła nigdy nie biły , kierą nie telepało. Całe zawieszenie bez wad.
    Jednak od dwóch tygodni walczę z drżeniem na kierownicy po przekroczeniu 110- 120 km/h. Na felgach 16" z oponami zimowymi problemu nie ma, teraz na 18 jest. Opony z przodu są ok. aktualnie jedna przednia felga jest w prostowaniu (po dwukrotnym wyważaniu fachowiec stwierdził, że bicie na kole jest minimalne i koło wystarczy dobrze wyważyć - dano ciężarki 50gram - niby mało. I nadal lipa, kiera drży nadal. Zobaczę co da to niby minimalne prostowanie...
    I teraz moje pytanie. Czy rzeczywiście powinny być te pierścienie centrujące . Jaka jest średnica na otworze felgi od M5 e39 a jaka na feldze do e38 żeby pasowało do rozmiaru piasty. Rozumiem, że z przodu i z tyłu rozmiar otworu na feldze do e38 jest taki sam. Sorry za trochę lamerskie pytania...
    Z góry dzięki i pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez jasko1969 ; 13-04-2011 o 10:20
    Pozdrawiam!

  9. #9
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Jeżeli chodzi o pierścienie centrujące to kup 74,1/72,6 będzie dobrze, a stosuje je się dlatego żeby felga trzymała się na piaście a nie na szpilkach, przy jakimś dużym uderzeniu może ci zerwać szpilki (tak sprawę przedstawił mi wulkanizator) poza tym pewniejsze jest prawidłowe ułożenie felgi.

  10. #10
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,249
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Odnośnie felg i zrywania szpilek mam doskonały przykład z wczoraj: auto przejechało ok. 2kkm z nawiniętą na piasty taśmą izolacyjną (!!!) zamiast pierścieni. Efekt? Po założeniu pierścieni i przy dokręcaniu kół ukręcone 3 szpilki. I nie było to dokręcanie 1,5 metrową przedłużką tylko zwykłym kluczem nasadowym z ramieniem ok 50cm. Fizyka jest bezlitosna...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •