Witam. Szanowni Koledzy, po kilku latach bezproblemowej jazdy 740d nosze się z zamiarem przesiadki na benzyniaka. Z góry dopuszczam modele 2.8 oraz 5.4- pierwszy z racji ubogiego wyposażenia i mizernych osiągów, drugi z racji spalania oraz ogólnych wysokich kosztów eksploatacji. Pozostają mi wersje 4,4 oraz 3.5 litra. I teraz moje pytania:

1) Czy prawdą jest że 3.5 po lifie nie posiada vanosów?
2) Który z w.w motorów jest lepszym wyborem i dlaczego?
3) W razie czego, jaki jest koszt regeneracji vanosów?
4) Czy prawdą jest że wymiana uszczelek pod głowicami oraz pokrywami zaworów to koszt +/- 5.000zł?

Na zakup auta mam 25.000zł, interesuje mnie tylko i wyłącznie wersja e38 poliftowa. Jestem z mazowsza.
Z góry uprzejmie dziękuję za informacje.