Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Wątek: e39 4,4 brak cisnienia oleju gdy silnik się zagrzeje

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a sprawdziłeś zaworek w puszcze od filtra oleju???? który utrzymuje ciśnienie oleju na wolnych obrotach???

  2. #42
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    a sprawdziłeś zaworek w puszcze od filtra oleju???? który utrzymuje ciśnienie oleju na wolnych obrotach???
    A tak z ciekawości, jakieś foto tego zaworka posiadasz? Gdzie on dokładnie jest?

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    442
    BMW
    E38 728iA, E38 740iA
    Skąd
    Manchester
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    A tak z ciekawości, jakieś foto tego zaworka posiadasz? Gdzie on dokładnie jest?
    Pewnie 21 na ryskunku http://www.realoem.com/bmw/showparts...14&hg=11&fg=30

  4. #44
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    A jakieś real foto? :P

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    nie nie mam real foto ale jak otworzysz puche i wyciągniesz filtr oleju to od razu go widac na dnie

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    no i co jakies postępy???

  7. #47
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Rozbierz pompę oleju.
    Ostatnio kilka pomp wymienialiśmy na warsztacie, bo były pozacierane
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    i wszystko jasne po sciągnięciu lewej głowicy na trzech pierwszych cylindrach jest barrrdzo duży luz między tłokami a cylindrami tzn.jak tłok jest w dolnej pozycji to mogę nim ruszać na boki około 0,3 do 0,8 mm(klik klik) oraz mechanik stwierdził że cylindry są pokryte jakimś tam materiałem-już nie pamiętam nazwy i jest on wytarty oraz same cylindry-trzy pierwsze maja naprawde wielkie rowy!!! mam nadziej że wytłumaczyłem to jasno :)
    takze jestem w trakcie poszukiwan golego slupka m62 tu pilnie!!!
    panowie pomozcie kto moze posiadac golz slupek m62tu???
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  9. #49
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    22
    BMW
    730i
    Skąd
    CB
    Nilkasil się skończył w takim razie :(
    Smutne trochę, ale że nikt tego nie wykrył ??
    Ogólnie można sprawdzić takie rzeczy po próbach ciśnienia, oraz próbie olejowej za pomocą kamery.
    Poszukaj gościa z gliwic, on zajmuje się obrotem częściami do BMW, na imię ma Darek, na allegro chyba miał nick Dasras84.
    Wie co kupuje i też wie co sprzedaje.

    Sprawdź ten trop.

    Pozdrawiam
    Konrad

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez michal-adamowicz Zobacz posta
    po sciągnięciu lewej głowicy na trzech pierwszych cylindrach jest barrrdzo duży luz między tłokami a cylindrami
    A co to ma wspolnego z ciśnieniem oleju...wlaśnie przez brak ciśnienia są takie rewelacje,że nikasil się skończył a nie brak nikasilu powoduje za niskie ciśnienie oleju...brak ciśnienia oleju jest powodowany czym innym a teraz znaleźliście tylko efekt jaki został spowodowany przez złe smarowanie...szukaj dalej Przyjacielu bo z nowym blokiem za niedługi czas będzie to samo...
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •