Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Wątek: e39 4,4 brak cisnienia oleju gdy silnik się zagrzeje

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    dobrze piszesz "kal!ber"!!!

    dobra panowie jutro to ogarne i dam znać...
    dzięki za podpowiedzi co do miski...
    a jeszcze ktoś wyżej pisał na temat szczelnosci owej pompy jak ją sprawdzić?
    szaczun Panowie jeśli w tym tkwi problem!!!:D
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    witam panowie jestem po demontażu małej miski,pompa ok. w misce żadnych skarbów nie znalazłem...
    dziwi mnie tylko luz na lańcuchu od pompy o 20-25mm tak musi być?
    może pompa nie domaga na ciepłym(ale to chyba moje urojenie)
    ręce mi opadają...:(
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    442
    BMW
    E38 728iA, E38 740iA
    Skąd
    Manchester
    25mm luzu na lancuchu?: Jak to na kole zebatym sie trzymie?

  4. #24
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Tyle postów, a ciśnienie oleju nie zmierzone.

    Najwyraźniej jest go brak, pompa do wymiany i wtedy napisz jaki efekt, używki są za bezcen.

    Jak będziesz tak silnik testował bez oleju to niedługo już nie będzie co testować.

    Żeby tak uciekało ciśnienie panewką to musiałaby wybijać zęby niemalże, więc obstawiam pompę lub zatkany smok.

    Luz na łańcuchu masakryczny, już nie pamiętam jaki powinien być, ale chyba maks 10mm. Zostaje jeszcze zawór przelewowy, może pękła sprężyna.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-09-2013 o 20:28
    pozdrawiam Bartek

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    cisnienie nie zmierzone,ale czemu gdy zimny to pracuje idealnie-dopiero gdy wskazówka w pionie to klepie góra silnika tak samo lewa jak i prawa?
    to samo tyczy się pompy gdyby była do wymiany to klepał by cały czas?
    czy wina łańcucha pompy?
    jak wczesniej pisałem w poniedziałek mają zwalać głowice,tylko co to da?
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  6. #26
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez michal-adamowicz Zobacz posta
    cisnienie nie zmierzone,ale czemu gdy zimny to pracuje idealnie-dopiero gdy wskazówka w pionie to klepie góra silnika tak samo lewa jak i prawa?
    to samo tyczy się pompy gdyby była do wymiany to klepał by cały czas?
    czy wina łańcucha pompy?
    jak wczesniej pisałem w poniedziałek mają zwalać głowice,tylko co to da?
    Zostaw te głowice w spokoju, po co to chcesz zrobić??? Jak mechanik Ci tak polecił to daj sobie z nim spokój. Zdejmiesz głowicę, założysz nowe uszczelki głowic, splanujesz, założysz z powrotem i jak klepało tak będzie klepać.

    Zimny olej zawsze łatwiej buduje ciśnienie, dlatego jest cicho, ale czy dobre jest to ciśnienie na zimnym też nie wiemy, bo nie mierzyłeś. Jakoś tam pompa pompuje, skoro na zimnym jest cicho. Na zimnym powinno być ciśnienie takie jakie ogranicza zawór przelewowy, zazwyczaj do 4-5 barów.

    Miskę sam zdejmowałeś, czy mechanik to robił. Wystarczy odkręcić pompę, rozebrać i zweryfikować czy pompa, zawór przelewowy, czy coś się zatarło etc. Jednakże żeby pompę zdemontować o ile pamiętam trzeba zrzucić też dużą miskę. Łańcuch ma za duży luz, ale jeżeli jeszcze nie spadł to znaczy, że pompę napędza.
    pozdrawiam Bartek

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    67
    BMW
    730 M60 1994
    Skąd
    Gorzów
    po co zrzucać głowice?? niech wepną się testerem do mierzenia ciśnienia oleju i wszystko będzie wiadomo...

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    442
    BMW
    E38 728iA, E38 740iA
    Skąd
    Manchester
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Łańcuch ma za duży luz, ale jeżeli jeszcze nie spadł to znaczy, że pompę napędza.
    Ledwie ja napedza, a jezeli jeszcze nie spadl, to i tak dobrze. 2,5cm luzu? Rozciagniety jak prezerwatywa;)!!

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    mechanik jest obcykany w 4.4 bo ma taki motor w e30 i ponoć miał go rozebranego w drobny mak(tyle słyszałem o min)
    czyli co?zalecić sprawdzenie cisnienia na ciepłym i na zimnym?czy odrazu wywalać pompe i zmieniać ją?
    doradzcie panowie na spokjnie bo jestem zwykłym człowiekiem ciężko pracującym,a nie jakimś tam chłopcem w spodniach na kancik,kupującym auto na podryw
    czyli co? wymieniać pompe oleju?
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    Cytat Zamieszczone przez michal-adamowicz Zobacz posta
    mechanik jest obcykany w 4.4 bo ma taki motor w e30 i ponoć miał go rozebranego w drobny mak(tyle słyszałem o min)
    czyli co?zalecić sprawdzenie cisnienia na ciepłym i na zimnym?czy odrazu wywalać pompe i zmieniać ją?
    doradzcie panowie na spokjnie bo jestem zwykłym człowiekiem ciężko pracującym,a nie jakimś tam chłopcem w spodniach na kancik,kupującym auto na podryw
    czyli co? wymieniać pompe oleju?
    co sądzicie o tej?
    http://allegro.pl/bmw-e38-e39-740-54...532098858.html
    ---ZBADAJ MOJE E38---

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •