Zostaw te głowice w spokoju, po co to chcesz zrobić??? Jak mechanik Ci tak polecił to daj sobie z nim spokój. Zdejmiesz głowicę, założysz nowe uszczelki głowic, splanujesz, założysz z powrotem i jak klepało tak będzie klepać.
Zimny olej zawsze łatwiej buduje ciśnienie, dlatego jest cicho, ale czy dobre jest to ciśnienie na zimnym też nie wiemy, bo nie mierzyłeś. Jakoś tam pompa pompuje, skoro na zimnym jest cicho. Na zimnym powinno być ciśnienie takie jakie ogranicza zawór przelewowy, zazwyczaj do 4-5 barów.
Miskę sam zdejmowałeś, czy mechanik to robił. Wystarczy odkręcić pompę, rozebrać i zweryfikować czy pompa, zawór przelewowy, czy coś się zatarło etc. Jednakże żeby pompę zdemontować o ile pamiętam trzeba zrzucić też dużą miskę. Łańcuch ma za duży luz, ale jeżeli jeszcze nie spadł to znaczy, że pompę napędza.