Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Wątek: e39 4,4 brak cisnienia oleju gdy silnik się zagrzeje

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    ups00 dowiedziałeś się ile powinno wynosić ciśnienie oleju w tym motorze??? tez mnie to dręczy a informacja by się przydała na forum ... pisałeś ze pompa była zmieniana.. a zmieniana na nowa czy używkę? o ringi na uszczelnieniu mam nadzieje ze daliście nowe...

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ups00
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    112
    BMW
    e38 m62b44 orientblau
    Skąd
    Kraków
    pompa była używana ale sprawna oringi nowe a ciśnienie jak sie nie mylę to 1,5 bar na gorącym silniku powinno być

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    witam cię kolego mam podobny problem w mojej e38 gdy zapale rano to pracuje idealnie,gdy osiągnie temperaturę(wskazówka w pionie)to zaczyna się problem-chodzi jak diesel-klepie.W poniedziałek mają mi sciągać głowice itd.
    co było u was bo problem napewno mamy podobny...
    widzę po postach że skończyło się remontem silnika...?
    proszę o odp. nie chcę narażać na zbędne koszta-może to faktycznie pompa?
    pozdrawiam
    ps.przepraszam mam m62 z 1998roku 4.4
    Ostatnio edytowane przez michal-adamowicz ; 12-09-2013 o 18:53
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    251
    BMW
    e38 740iL 98'
    Skąd
    Raszyn
    możliwe że wina leży po stronie pompy oleju... Jeżeli chodzi jak diesel to może poprostu walą zawory, które z kolei będą walić jeżeli ciśnienie oleju jest zbyt niskie. Niskie ciśnienie oleju może być spowodowane albo zwaloną pompą, albo jej nieszczelnością wynikającą ze zużycia się uszczelnień. Możliwe też że pompa zwyczajnie się poluzowała, tzn śruby od pompy są poluzowane, co skutkować będzie brakiem szczelności, czyli brakiem ciśnienia. Oczywiście może to być coś innego, ale koszt zwalenia miski olejowej i zdiagnozowania pompy jest niewspółmiernie niższy niż remont silnika. Pozdrawiam

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Hmm...ciekawa sprawa z tym silnikiem...obawiam sie,że takie ciągłe odpalanie i słuchanie jak ten silnik pracuje może spowodować uszkodzenie innych podzespołów...np. panewek,które...być może...są jeszcze w dobrym stanie...jak narazie.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Po co od razu głowicę, zacznij od pompy. Góra zaczyna grać, bo najzwyczajniej w świecie jest za małe ciśnienie po nagrzaniu i nie smaruje szklanek. Może to wina oleju, ale bardziej podejrzewam pompę. Może wystarczy ją podkręcić, żeby zwiększć ciśnienie. Spróbuj ją jak jest ciepła, przy gazować nawet na 5 tyś. (nie bój się, jednorazowa akcja jest nic nie zrobi) i jeżeli będzie ciszej na to na 100 % wina leży w pompie. Pzdr
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    tak jak piszesz kolego jak dodam gazu na postoju naewt nie do 5 tyś/obr to pracuje super.
    czyli zwalić miskę i co dalej?
    olej dzisiaj zmieniony...
    bo prędzej miałem same e46 2.8 m50
    ps.dzisiaj odebrałem auto i mechanik powiedział że problem może tkwić w cisnieniu oleju,prędzej twierdził że to którys hydrobolec-teraz go wyklucza.Sprawdzał również rozrząd itd. niby jest ok.
    Panowie podpowiedzcie jak zwalić miche i co dalej z tą pompą?
    (jestem mechanikiem z zawodu) ale nigdy nie grzebałem w v8 i nie chce go do końca zabić...
    dzięki
    Ostatnio edytowane przez michal-adamowicz ; 12-09-2013 o 19:41
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    251
    BMW
    e38 740iL 98'
    Skąd
    Raszyn
    Nie wydaje mi się żeby to był dobry pomysł z tym przegazowaniem. Jeżeli po nagrzaniu nie ma ciśnienia oleju to jest to bardzo kiepski pomysł, ale to tylko moja opinia. Proponuje zdjąć miskę i sprawdzić pompę. ewentualnie, jeżeli się da ( nie wiem czy się da bo nigdy tego nie robiłem) sprawdzić ciśnienie na pompie, zarówno na gorącym, jak i zimnym. To że na zimnym pracuje dobrze, może wynikać z większej gęstości oleju w silniku, któremu nie robi różnicy nieszczelność pompy, co innego gdy olej jest gorący i dużo rzadszy. Takie jest moje zdanie i od tego bym zaczął.

    pompa oleju jest przykręcana na 3 śruby. sprawdź je. czy nie są poluzowane. Tak czy inaczej, jak już będziesz je ruszał to dla świętego spokoju powinieneś je wykręcić i wkręcić z użyciem loctite lub innego kleju do gwintów. powinieneś również sprawdzić śruby które skręcają pompę do kupy.
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 12-09-2013 o 22:06

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    50
    BMW
    e38 1997
    Skąd
    Piła
    Nie wiem czy się rozumiemy-jak na postoju dodam gazu tak do 3-4tyś.obr to silnik tylko szumi,a gdy puszcze gaz i spadają obroty to znowu klepie :(
    (chyba dobrze to tłumaczę...)
    czyli spuszczam olej i odkręcam miskę(miska zejdzie bez żadnrgo unoszenia silnika tak?)
    potem zwalam miskę i sprawdzam śruby pompy-odkręcić je? i z powrotem zakręcić na klej do gwintów?
    zapewne jest tam jakieś sitko-zapewne będzie syf na nim...
    dzięki za wyrozumiałość :)
    będę pisał co i jak
    ---ZBADAJ MOJE E38---

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    sciagasz tylko małą miskę tą z przodu samochodu i masz dojście do pompy oleju
    ps. mi zawsze tłumaczyli że minerał po nagrzaniu robi się RZadki a syntetyki są gestSZe jak jestem w błedzie to poproszę o sproStowanie pzdr
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 12-09-2013 o 22:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •