Pokaż wyniki od 1 do 10 z 97

Wątek: Obnizenie przodu w e32, pytania, pomysly, sugestie.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Jezeli argumenty opisane przez autora w artykule byly by podstawne, to zaden z producentow sprezyn obnizajacych nie dostal by na swoje produkty atestow.

    Wezmy pod uwage ze badania techniczne sprezyn obnizajacych przed wprowadzeniem produktu na rynek, to caly ciag roznych badan, prob wytrzymalosciowych i innych pomiarow.

    Autor pisze ze niezalecane jest obnizenie samego przodu - jednak istnieja zestawy (takze do e32) do obnizenia samego przodu (naturalnie z atestem do e32).

    Zalecane obnizenie na standardowych amortyzatorach to -40mm.

    Przy takim obnizeniu zakres pracy amortyzatora bedzie jeszcze optymalny.

    Mozna obnizyc pojazd jeszcze bardziej, ale im nizej tym zakres pracy amortyzatora mniejeszy.

    Mysle ze u ciebie wystarczylo by obnizyc przod o jakies 40 mm, tylu bym nie ruszal.

    Masz tutaj dla porownania zdjecie mojej e32 z obnizonym przodem o 40 mm, sprezyny AP Sportfahrwerke.

    Gdybys byl takimi zainteresowany - napisz do mnie. Mam takze LOWTCa oraz pare innych marek w ofercie.

    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 21-03-2011 o 10:58
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Ciekawy artykuł z tym zadartym przodem w bmw,choć w rzeczywistości przód nie jest wyżej osadzony niż tył a tylko obrys przedniego nadkola jest wyższy niż tylny :)Współczynnik oporu powietrza napewno się zwiększy przy obniżonym przodzie(zwiększona powierzchnia czołowa),a tym samym zwiększenie zużycia paliwa i zmniejszenie max. prędkości,choć w praktyce jest to prawie niezauważalne,kto miał kiedyś styczność z mechaniką płynów i wie np. co to jest punkt stagnacji domyśli się.Z tym tarciem koła o nadkole jest to też prawda,ale musiałbyś mieć naprawdę dużą glebę połączoną z szerokimi kołami na dystansach, gdzie obrys koła wystawałby poza obrys nadkola,myślę -30...40 możesz spokojnie obniżać.
    Ostatnio edytowane przez marek1132 ; 21-03-2011 o 17:27
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    tez mnie wkurzala wysokosc przodu. ja w starej zalozylem macpersony ze sprezynami od e34 tds kombi
    z tylu mialem hak butle z gazem 50l z reguly pol zbiornika PB i bylo rowno, o fotki chyba ciezko a teraz stara stoi na zimowkach 195/55lub50r15(50 lub 55 niepamietam)
    a z tylu mialem ory.amorki zwykle i sprezyny do auta z hakiem.
    co prawda mi sie udalo kupic taki KPL. bez tarcz i zaciskow za 200pln z rocznymi amorkami. jezdzilem tak dwa lata a niedlugo do nowej zaloze bo tez sterczy do gory
    Ostatnio edytowane przez luki730i ; 21-03-2011 o 20:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •