Jezeli argumenty opisane przez autora w artykule byly by podstawne, to zaden z producentow sprezyn obnizajacych nie dostal by na swoje produkty atestow.
Wezmy pod uwage ze badania techniczne sprezyn obnizajacych przed wprowadzeniem produktu na rynek, to caly ciag roznych badan, prob wytrzymalosciowych i innych pomiarow.
Autor pisze ze niezalecane jest obnizenie samego przodu - jednak istnieja zestawy (takze do e32) do obnizenia samego przodu (naturalnie z atestem do e32).
Zalecane obnizenie na standardowych amortyzatorach to -40mm.
Przy takim obnizeniu zakres pracy amortyzatora bedzie jeszcze optymalny.
Mozna obnizyc pojazd jeszcze bardziej, ale im nizej tym zakres pracy amortyzatora mniejeszy.
Mysle ze u ciebie wystarczylo by obnizyc przod o jakies 40 mm, tylu bym nie ruszal.
Masz tutaj dla porownania zdjecie mojej e32 z obnizonym przodem o 40 mm, sprezyny AP Sportfahrwerke.
Gdybys byl takimi zainteresowany - napisz do mnie. Mam takze LOWTCa oraz pare innych marek w ofercie.
![]()