-
Początkujący Użytkownik
To fakt że na stacji diagnostycznej na szarpakach mogły stuki nie wyjść bo jest głównie ruch poziomy tego urządzenia. Jeśli chodzi o dzwięk to zależy od jego intensywności.. poduszka pod silnikiem doprowadziła by również do szarpnięć prze zmianie biegów lub przenoszenia drgań na całe auto przy odpalaniu silnika. Obstawiał bym końcówkę drążka gdy dźwięk jest przy skrętach. przy jeździe na wprost sworznie na wahaczach. A jeśli dźwięk nie jest intensywny tylko lekkie stukanie przypominające pukanie w blachę to w jednej 7ce miałem przypadek stukania klocka hamulcowego. nie obstawaj przy stacji kontroli jedź do mechanika.pozdr
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum