Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: Zmniejszenie spalania

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    8
    BMW
    e38 728iA
    Skąd
    Wałbrzych
    moim zdaniem 13-14L w mieście tego paliwa bo raczej myślimy o tym samym (wyścigowa muszla), jeśli się mylę to mnie proszę popraw, jest wynikiem w normie i może poprawić wynik spalania. Znam przykład poprawy o 1-2L.
    Sprzedam swoją EX BMW e36 318i 95r.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Nie wiem ,jak to robicie ,ale ja u siebie przy 3.0 D nie zejde ponizej 14litrow w miescie zimą chodźbym nie wiem jak bardzo sie starał. Druga strona medalu to to,że Kraków i korki ogromne są, ale jakczytam ,że komuś auto 12 l/100 pali w miescie to nie wierze normalnie

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Riki, mnie wiecej nie łyka 4000cm3 u ciebie powinno być mniej

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tadek
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    104
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    Szczecin
    mi na trasie nad morze spalił 6 litrów przy 110 km droga ze szczecina nad morze
    w mieście mi różnie pali 10,5 do 13 zależy od temperatury korków itd. ale tak czy siak uważam że mam termostaty do wymiany temp jaką najwyższą zaobserwowałem to ok 58*C.

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Moje e65 z 4.4 spokojnie miesci sie w 12,5 jazda mieszana . Na baku robie srednio 650 km . Teraz jak jezdze do pracy pali mi 11 a na baku robie 750 km . Wszystko plus minus 10% bo za dokladny w spalaniu nie jestem .

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    U mnie wtrasie przy 110 bierze 6,8 przy 160 już 8,2 . A miasto nie ma opcji żeby poniżej 14 zejść ,ale korki ciagle i stawanie/ruszanie swoje robi

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Riki fajno by bylo jak bys napisal jaki masz motor.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    Riki fajno by bylo jak bys napisal jaki masz motor.
    pisałem wyżej ,że 3.0 Diesel

  9. #19
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Riki Zobacz posta
    Nie wiem ,jak to robicie ,ale ja u siebie przy 3.0 D nie zejde ponizej 14litrow w miescie zimą chodźbym nie wiem jak bardzo sie starał. Druga strona medalu to to,że Kraków i korki ogromne są, ale jakczytam ,że komuś auto 12 l/100 pali w miescie to nie wierze normalnie
    1. Termostat
    2. Wtryskiwacze

    Ze względu na sam termostat będziesz miał sporo większe spalanie ale i tak jest ono zbyt duże aby tylko z nim był problem, sprawdziłbym też na Twoim miejscu kondycje wtryskiwaczy, pewnie któryś leje. Temperaturę płynu powinieneś mieć jakoś/gdzieś dostępną do podglądu, nie wiem gdzie i jak bo to E66. ty na zegarach widzisz, że jest dobrze a tym czasem komputer silnika dostaje rzeczywiste dane, które mogą się sporo różnić. Temperatura pracy diesla to ok 90*C, w Twoim silniku będziesz miał główny termostat i zapewne termostat EGR, wymień oba od razu aby naprawa była skuteczna ale najpierw podejrzyj jaka temperatura cieczy jest faktycznie podczas pracy silnika, zapewne będzie się wahać pomiędzy 72-80*C
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    1. Termostat
    2. Wtryskiwacze

    Ze względu na sam termostat będziesz miał sporo większe spalanie ale i tak jest ono zbyt duże aby tylko z nim był problem, sprawdziłbym też na Twoim miejscu kondycje wtryskiwaczy, pewnie któryś leje. Temperaturę płynu powinieneś mieć jakoś/gdzieś dostępną do podglądu, nie wiem gdzie i jak bo to E66. ty na zegarach widzisz, że jest dobrze a tym czasem komputer silnika dostaje rzeczywiste dane, które mogą się sporo różnić. Temperatura pracy diesla to ok 90*C, w Twoim silniku będziesz miał główny termostat i zapewne termostat EGR, wymień oba od razu aby naprawa była skuteczna ale najpierw podejrzyj jaka temperatura cieczy jest faktycznie podczas pracy silnika, zapewne będzie się wahać pomiędzy 72-80*C
    A ile powinna spalać w duzym mieście w takim razie , żeby był prawidłowo? Ostatnio wymieniałem uszczelke na Termostacie EGR i zauważyłem,że auto o 1l w trasie więcej zaczeło brać

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •