-
Zaawansowany Użytkownik
Ja zakładałem hak do e39, też z PDC, więc napiszę jak było to w moim przypadku. Montowałem hak nieoryginalny, ze zdejmowaną kulą, zderzak cięty na długości 5 cm od spodu więc po zdjęciu nic nie widać (lepiej niż ori). Jak kupisz ori hak to tniesz zderzak ( da rade tak wyciąć żeby ori zaślepka pasowała ). Czujniki to pikuś bo wyłączają się przy prędkości coś ok 15-20km/h. Ściągasz zderzak, wyjmujesz amortyzatory zderzaka, na ich miejsce wędruje belka haka, wszystko składasz i po krzyku, schody zaczynają się przy elektryce, potrzebujesz moduł świateł bo będzie wywalało Ci błąd na kompie o przepalonej żarówce ( są uniwersalne więc to mały lecz troche kosztowny problem). W moim przypadku używany hak to koszt 280 zł (z uniwersalnym modułem), zmieniałem sam, później przegląd (ważne żeby na haku była tabliczka znamionowa, inaczej nie wbijesz), WK i wbicie w dowód. Śmiga do dzisiaj, zaciągnąłem 5 metrową przyczepę + 5 osób w samochodzie nad morze, w sumie 1300 km, i to wszystko w 520i ;]
kilka fotek, które zrobiłem na szybko, może zobrazują Ci mniej więcej jak to wygląda:
Z prawej nie wyciągnięty amortyzator zderzaka:


Uchwyt trzymający belkę:

Moduł świateł:
Ostatnio edytowane przez Szyszon ; 14-03-2011 o 14:22
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum