Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: dołożenie haka e38

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    123
    BMW
    E38 728i '99
    Skąd
    Kędzierzyn-Koźle
    Ja zakładałem hak do e39, też z PDC, więc napiszę jak było to w moim przypadku. Montowałem hak nieoryginalny, ze zdejmowaną kulą, zderzak cięty na długości 5 cm od spodu więc po zdjęciu nic nie widać (lepiej niż ori). Jak kupisz ori hak to tniesz zderzak ( da rade tak wyciąć żeby ori zaślepka pasowała ). Czujniki to pikuś bo wyłączają się przy prędkości coś ok 15-20km/h. Ściągasz zderzak, wyjmujesz amortyzatory zderzaka, na ich miejsce wędruje belka haka, wszystko składasz i po krzyku, schody zaczynają się przy elektryce, potrzebujesz moduł świateł bo będzie wywalało Ci błąd na kompie o przepalonej żarówce ( są uniwersalne więc to mały lecz troche kosztowny problem). W moim przypadku używany hak to koszt 280 zł (z uniwersalnym modułem), zmieniałem sam, później przegląd (ważne żeby na haku była tabliczka znamionowa, inaczej nie wbijesz), WK i wbicie w dowód. Śmiga do dzisiaj, zaciągnąłem 5 metrową przyczepę + 5 osób w samochodzie nad morze, w sumie 1300 km, i to wszystko w 520i ;]

    kilka fotek, które zrobiłem na szybko, może zobrazują Ci mniej więcej jak to wygląda:



    Z prawej nie wyciągnięty amortyzator zderzaka:





    Uchwyt trzymający belkę:


    Moduł świateł:
    Ostatnio edytowane przez Szyszon ; 14-03-2011 o 14:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •