Czy te haki nadają się do montażu, są bezpieczne itp. ktoś ma u siebie i zapoda foto?
http://allegro.pl/hak-holowniczy-wia...570144155.html
http://allegro.pl/hak-bmw-seria-7-e3...558889604.html
Czy te haki nadają się do montażu, są bezpieczne itp. ktoś ma u siebie i zapoda foto?
http://allegro.pl/hak-holowniczy-wia...570144155.html
http://allegro.pl/hak-bmw-seria-7-e3...558889604.html
Witam
Przerabiałem temat w zeszłym roku. Generalnie nie lubię modyfikować więc kupiłem oryginalny hak, wiązkę, zderzak. Z montażem nie było żadnych kłopotów - auto ma wszystko przygotowane. Trzeba wiercić w bagażniku ale wszystkie punkty są precyzyjnie oznaczone więc nie sposób zrobić tego źle - chyba że ktoś nie odróżnia przodu auta od tyłu.
Ja swojej założyłem, żeby czasem pociągnąć przyczepę z motorami (o ile autem lubię po asfalcie o tyle motory wolę takie w krzaki na "brudasach"). Nie mam kompa z porządnym interfejsem więc nie ominęła mnie wizyta na kompie żeby coś tam odblokowali... Ale generalnie nie ma wielkiego zakrętu.
Tak - na przeglądzie dodatkowe kilka złociszy. Jedna ważna rzecz - nawet ori hak musi mieć tabliczkę znamionową - wtedy bezproblemowo wydają kwit z którym trzeba szorować do urzędu komunikacji. Tam odnotowują w karcie pojazdu i stosowna adnotacja ląduje w dowodzie.
Witam, troszkę odświeżę temat. Chodzi mi konkretnie o samo ciągniecie przyczepy. Jak się spisuje e38 740i z przyczepką na haku ? Jak daje radę automat ?
Do tej pory jeździłem troszkę większym samochodem i z napędem na 4 koła a posiadam przyczepę kempingowa o DMC 1750 kg. I pomimo iż w dowodzie jest wpisane 2100 kg na haku zastanawiam sie czy nie będzie dobijał dupą bo wydaje mi się że jest bardzo miękki ten tył. W tej chwili amorki sa bilsteina a sprężyny kayaby ale poprzedni właściciel wcisnął jeszcze gumy pomiędzy sprężyny żeby nie dobijał. To jak założę hak to obawiam się że może być problem. Jak to wygląda u szanownych forumowiczów posiadających haki holownicze.
Ostatnio edytowane przez Tritrans ; 28-02-2016 o 20:10