Aldik i chyba tak było jak piszesz... jakiś syf zassał ze zbiornika i taki przypadek.
Skrzynia napewno nie bo niby jak takie cyrki mogą się dziać na P
Aldik i chyba tak było jak piszesz... jakiś syf zassał ze zbiornika i taki przypadek.
Skrzynia napewno nie bo niby jak takie cyrki mogą się dziać na P
ale chwileczkę kolego piszesz o SZARPNIĘCIU a nie zakrztuszeniu się silnika? nie widzę tutaj powiązania? szarpnięcie moim zdaniem to minimalne drgnięcie do przodu auta (załapanie napędu) a zakrztuszenie się silnika czyli lekko opadające obroty więc to są dwa różne objawy.
Radośc z Jazdy :)
Auto stało na P więc nie ruszyło,autem aż zabujało od tego szarpnięcia. Wydaje mi się ze zassał gdzieś syfu ze zbiornika i mu sie odbiło... trwało to ułamek sekundy i jak spojrzałem na zegary to obroty były w normie na poziomie 600obr/min
acha no to wszystko teraz jasne :) możliwe że to paliwo :)
Radośc z Jazdy :)
W tygodniu pojadę i wymienie olej i wszystkie filtry oraz zrobię przegląd po zimie.
Ja filtr paliwa olej zmieniałem - mimo iż niektórzy się dziwili że jest na dłużej przewidziany...
Zakrztusiło się, nie dostało przez ułamek sekundy paliwa, obroty mocno spadły i stąd Twoje odczucie szarpnięcia, zanim spojrzałeś na obrotomierz było już ok. trwało to za krótko żeby silnik zgasł ale wystarczająco długo żebyś to odczuł.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
MariuszE38 tak jak piszesz :)