-
Zaawansowany Użytkownik
To znaczy się tak, większość silników BMW to bardzo dobre jednostki, nie ma problemów z muleniem, a raczej tylko "Są mocne i mocniejsze" :)
Np. mówi się że 730d E38 jest słaby itp. a przede wszystkim że za mały jak na tą masę samochodu, nic bardziej mylnego, jeździłem E38 w tym silniku ponad rok i jest mega mega fajnym silniczkiem, tak samo z 735i nad którą masz teraz dylemat, ona na pewno NIE będzie muliła, lub też nie będzie za mała jak na to autko, tylko rzecz w tym że nie będzie równie mocna jak 745i i będzie spalała tyle samo co właśnie ta 333konna, koszty eksploatacyjne są na pewno podobne jeśli nie takie same, a dodatkowo ten motorek właśnie 4.5 to właśnie BARDZO udana jednostka (np. na rynek USA wypuszczono tylko i wyłącznie 745 i 760, nie było tam 735, to już o czymś mówi) no chyba że były, ale ja nigdy się z tym nie napotkałem na tamtejszym rynku :)
Co innego wybierać między 3.0d a 4.0d, różnica w koniach jest, pojemności też naturalnie ale mimo to wykazują bardzo podobne spalanie i można pomyśleć (skoro pali tyle samo to kupie 4.0d) z tym że koszty eksploatacyjne są inne, znacznie się różnią, stąd trzeba naprawdę się zastanowić, spojrzeć dobrze w kieszeń i wtedy dokonać wyboru między tymi dieslami... 4.0d jest Bi-turbo, inne hamulce itp itd.. czyli znacznie droższe w utrzymaniu a wybierając między 3.5i a 4.5i... - Wszystkie plusy są po stronie 4.5 według mnie :)
Tylko tak jak koledzy piszą, różni ludzie, różne priorytety, różne potrzeby, mimo to do czego będzie autko służyło, jeśli możemy to dlaczego mamy Sobie odmówić takiej 333konnej przyjemności? Najważniejsze, żeby tylko później nie żałować - to jest moje zdanie :)
Ostatnio edytowane przez Arman ; 13-03-2011 o 20:54
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum