Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Problem z silnikiem m30b30 :) potrzebna diagnoza.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    wal do szlifu jesli sie uda, nowe wszystkie panewki, i ten 1 korbowod do wymiany(od zajechanych panewek)
    albo sprobuj wal dobry znalezsc zeby nie szlifowac

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar hollywood
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    58
    BMW
    730i 1992
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez luki730i Zobacz posta
    wal do szlifu jesli sie uda, nowe wszystkie panewki, i ten 1 korbowod do wymiany(od zajechanych panewek)
    albo sprobuj wal dobry znalezsc zeby nie szlifowac
    Jak to miałoby wyglądać? Używany wał + nowe (albo inne używane) panewki? Chyba nie tędy droga. Słuszna i jedyna to szlif i nowe panewki.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    Cytat Zamieszczone przez hollywood Zobacz posta
    Jak to miałoby wyglądać? Używany wał + nowe (albo inne używane) panewki? Chyba nie tędy droga. Słuszna i jedyna to szlif i nowe panewki.
    prawda jest taka ze lepszy wal szlifowany w fabryce a nie jak to szlifierze w polsce robią
    jak wal trzyma sie wymiaru to dlaczego nie mozna uzywanego.
    jak sie zajmujesz mechaniką to wiesz o co chodzi a jesli nie to nie bierz wiedzy tylko z netu.
    jak sie robi silnik to trzeba mierzyć, podstawa
    widziales kiedys nowy wal bmw?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •