Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: Czy byla oryginalna lodowka lodówka do E38 ?

  1. #21

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    ale cena 1200 blach makabryczna
    Nein! Mein Schnitzel!

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phmb
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    184
    BMW
    E38 740d + F02 750Li
    Skąd
    Kamień Pomorski
    I w dodatku lodówka nie oryginalna - zrobiona przez firmę "na wymiar" i nie wiadomo jak to się ma do oryginału...

  4. #24
    BMW RuLeZ Mod Awatar Bezi
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5,299
    BMW
    BMW G11 740xD , BMW e46 325CI Cabrio
    Skąd
    Wrocek City
    To tylko trzyma temperaturę.
    A gdzie agregat do tej "lodówki"?
    Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    łojezu... to w takim razie ktoś ostro przepłaci za pojemnik termoizolowany..
    To już wolę kupić torbę podróżną na ramię z ogniwem peltiera na 12V i zasilaczem na 230V
    Nein! Mein Schnitzel!

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    W sumie.. to dość inspirujące. A gdyby tak wyłożyć tym schowek w podłokietniku??? Ew zakupic najpierw większy od polifta (w moim przypadku), dobrze zaizolować specjalna folią i dać ze 20 takich płytek od góry i od dołu schowka. Działałoby to z jakąśtam przyzwoitą wydajnością?? Koszt około 600zł by wyszedł

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Tyle, że ogniwo peltiera po jednej stronie robi się zimne, a po drugiej gorące. Pobiera przy tym np. 20W energii (zależnie od wielkości płytki).
    Żeby to dobrze działało, musiałbyś mieć wentylator odprowadzający ciepło z gorącej strony i drugi wentylator wiejący po chłodnej stronie, żeby rozprowadzić chłod w pojemniku.

    A jak podłączysz tych ogniw kilka, to wydzieli Ci się sporo energii i będziesz miał spory kłopot z ciepłem w kabinie (w ekstremalnym przypadku pożar).
    Tak więc trzeba uważać. Jedno ogniwo i wentylatorek to jeszcze akceptowalne rozwiązanie.

    Może warto pomyśleć o podłączeniu elastycznej rury z wylotu 3. strefy klimatycznej? Powietrze powinno ładnie schłodzić piwko..
    Ewentualnie zamiast niepotrzebnego telefonu komórkowego zamontować schowek termiczny. Przewód chłodnego powietrza biegnie pod nim ;-)
    Nein! Mein Schnitzel!

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Albo puścić po prostu do schowka przewód elastyczny ze strefy pasażera na nogi i dodać wentylator 120mm dodatkowo włączany. Takie rozwiązanie pozwala dodatkowo na ogrzanie schowka :)

    Tak, będę kombinował i dam fotorelacje :D

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Mnie natomiast kusi wywalenie komórczaka z podłokietnika i zrobienie tam miejsca dla pana chłodka..
    Nein! Mein Schnitzel!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •