-
Zaawansowany Użytkownik
Tak Dokładnie o to mi chodziło. Czy zostawiając otwarte auto (w garażu oczywiście:D ) Po uruchomieniu się któregokolwiek procesu auto wyjdzie z stanu uśpienia, czyli jeśli dobrze rozumuję pozostawienie wtedy otwartego schowka na rękawiczki spowoduje iż jeśli włączy się np. przewietrzanie to lampka w nim zacznie świecić...
W sobotę jeszcze raz wyjąłem aku z auta aby sprawdzić jego sprawność, zostanie przetestowany pod sztucznym obciążeniem zobaczymy na ile wystarczy:)
Następnie sprawdzę ten pomysł z oświetleniem, Garaż jest pod domem więc zastosowanie fotodiody i jakiegoś buzera powinno załatwić sprawę i jeśli aku znowu okaże się ok może w ten sposób uda mi się nakryć auto na większym poborze energii. W końcu coś musi być winne:(
Wyszło szydło z worka:(
Otóż po podłączeniu Aku i nieodpalaniu auta po 16 min. jest ok 0,026A po krótkiej rundce i ponownym odczekaniu 16min. Beti żre 0,44A :(
Wykorzystałem dziś Pomysł z innego tematu z zamocowaniem miernika i zdejmowaniu klemy bez przerwy w obwodzie...
Wyciagałem kolejno bezpieczniki bagażnik/schowek (czasochłonne niestety przy niektorych auto się wzbudza)
Niestety cały czas było 0,44A Jeśli ktoś ma jeszcze jakies pomysły prosze o podpowiedzi...
Jutro wyciagne absolutnie wszystkie bezpieczniki chociaz pewnie to nie zmieni nic i wyjmowanie pokoleji ich było dobrym sposobem jednak nie w tym przypadku:(
Problem jakis czas temu rozwiązany winny okazał się dokładany alarm...
http://7er.pl/showthread.php/15893-V...nowie-Zagadka-)
Temat uważam za zamknięty jeśli ktoś ma problemy z rozładowującym aku służę pomocą...
Ostatnio edytowane przez tomgtdek69 ; 28-04-2011 o 23:21
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum