-
Vip
Vip
Gaz sam reguluję bo gazowniki w moim regionie znają się tylko na psuciu i ciągnięciu kasy za swój brak wiedzy.
I tak zawsze musiałem po nich poprawiać.
Ja bym najpierw zrobił autokalibrację, następnie włączył ISA i zebrał pełną mapę 3d pb .Tak jest napisane w manualu.
Moja mapa PB 3D. i stan zbierania mapy.
http://bayimg.com/MAHIEaAdh
http://bayimg.com/MaHiFAaDH
Mapa LPG 3D
http://bayimg.com/maHIGaAdh
Odchyłka od tego co wyrysowało.
http://bayimg.com/mAhIiaADh
Korekcja od obrotów.
http://bayimg.com/MaHIlaadH
Mapa tradycyjna ( nie sugerować się mnożnikiem - to taki mały eksperyment dla ISA2 ).
http://bayimg.com/nAHICAAdh
Odchyłka tradycyjna przed zmianą mnożnika.
http://bayimg.com/MahIOAaDH
Po aktualizacji firmware został mi tylko sam mnożnik a mapy zginęły.
Włączyłem ISA i musiałem wtedy zebrać mapy 3d bp. Przejechałem się na pb. Mapy się zebrały i przełączyło mi na lpg. Pojeździłem trochę i zebrało mapy lpg
Przez 5km nie jesteś w stanie zebrać dobrej mapy pb. Ona będzie mocno odbiegać od rzeczywistości i będzie się zmieniała.
Jak zbierzesz złą mapę pb to gaz będziesz ustawiał źle do złych ustawień.
Z błędem o wtryskiwaczach całkowicie otwartych to jest informacja o zbyt długim czasie otwarcia wtryskiwacza przy maksymalnych obrotach silnika spowodowane albo za wysokim mnożnikiem albo za ubogą mieszanką lub za małymi dyszami.
Silnik przy 6 tysiącach obrotów ma mało czasu na otwarcie wtrysku bo zaraz przyjdzie drugi wtrysk.
Masz niepodpiętą sondę lambda do sterownika STAG. Warto było by to podpiąć i zobaczyć jak wygląda sygnał przy pełnym obciążeniu i wysokich obrotach. Jak masz za ubogo to trzeba by coś zrobić aby było gazu więcej.
Jak masz bogato to nie ma co się przejmować.
Ostatnio edytowane przez seban123 ; 07-04-2011 o 09:56
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum