Cytat Zamieszczone przez Michael7 Zobacz posta
Moja diagnoza jest taka że masz wysokie ciśnienie bo masz te słabsze matrixy teoretycznie do 30 KM / cyl, więc trzeba było podnieść żeby działało. To by wszystko działało gdyby nie uszkodzony czujnik indukcyjny na cylindrze który bardzo skraca czasy wtrysków (do 2-3 ms) i matrix przy tak dużym ciśnieniu nie daje rady na tak krótkim czasie. Jakbyś miał normalne czasy to by było ok. Adaptacje i ustawienia głupieją bo przy bardzo wolnej jeździe lekko naciśniętym pedale masz czasy wtrysków 2 ms i nawet trochę mniej... to matrix głupieje i cała kalibracja się sypie.

Sprawdź czujnik:

wystarczy go wypiąć: po wypięciu czas wtrysku ma zmaleć około 2 x jeśli nie zmaleje czujnik jest uszkodzony.
Gdzie ten czujnik jest? Zapodaj fotke.


Seban wczoraj ustawiam fure, zebralem 25km ladna mapke pb, zmieniam na gaz wszystko git troche muli to podnosze mnoznik na calej prawie lini na 1.2 i jeszcze ciut muli to podnosze na srodku na 1.3.. Ty po 60km odpalam benzyne silnik zle dziala 600 obrotow.. Przelacza sie na gaz jest git.. 60km wystarczylo, zeby mi gaz spieprzyl znow mape pb..... Ja mam chyba cholernie ubogo.. Zobacze jak bedzie dzisiaj, ale cos czuje, ze skonczy sie na mnozniku 1.4 i resecie mapy benzyny ehh..

A jak sie sprawdza cisnienie na reduktorze, owszem widze tam imbus, ale nie ma zadnej skali, a to co jest w programie niekoniecznie jest prawda, bo tam sie to cisnienei wprowadza recznie. Na max bucie spada mi apropo z 1.22 do 1.04 wczoraj przy 160 wiec chyba nie jest zle :D tylko te dyszki zalewaja. A filtr masz zacny i dobry pomysl na rozdzialke w sumie. Ja mam filtr z dwoma wyjsciami i nigdzie go nie moge znalezc oprocz linka Adriana i zamawiam 2 sztuki od razu -_-