Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: zapowietrzony układ chłodzenie 2.8 ??

  1. #21
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    ja dziś zamówiłem behr hella-oryginał.cena 330 zł. a możliwe że wisko nie załącza prawidłowo bo jest układ zapowietrzony? tylko w sumie auto grzeje normalnie, wąż górny i dolny tez są ciepłe. boje się że jak wymienię wisko na nowe będzie tak samo a przyczyną jej nie załączenia będzie coś innego.jutro chyba juz bedzie nowe założone to się wszystko wyjaśni. jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie ;)
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 11-03-2011 o 14:02

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #22
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Mógł by mi ktoś logicznie wytłumaczyć bo już się pogubiłem! Nie wszystkie auta mają coś takiego jak test zegarów ( temp. płynu chłodniczego). Wskazówka od temp stoi pionowo -idealnie bez żadnego wychylenia ( prawo, lewo) przed wymianą termostatu był nie dogrzany ale po wymianie jest ok. Reasumując, jeśli na zegarach występuje temp.np 100-104' a wskazówka w pionie..to co? chyba znikomy procent ludzi robi ten test i głównie skupia się na wskazówce temp... czyli np. duża ilość ludzi ( wszyscy co nie sprawdzają testu może jeździć z uszkodzonym wisko ? ).wolał bym żeby wskazówka wychyliła mi się na prawo to bym wiedział że wiskoza padła na dobre a ona w pionie ciągle czyli do przegrzania silnika długa droga.
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 11-03-2011 o 16:27

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  3. #23
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    Każde odkręcenie korka na ciepłym silniku powoduje jego zapowietrzenie? ..
    moze ktoś odpowiedziec na to pytanie??? ostatnio znajomy mechanik to samo mi powiedział ze za każdym razem jak odkręcę korek to zapowietrzam układ . prawda to czy fałsz????
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Wskazówka stoi w pionie w dość szerokim zakresie temperatury, bo od 75 do 115 stopni.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  5. #25
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    czyli jest to norma podana przez producenta? więc do 115 ' C (nawet więcej) jest OK. Tak na chłopski rozum trzeba było by to tak rozumować bo jeśli temp. 115' była by niebezpieczna to wskazówka powinna być mocno pochylona na prawo..

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  6. #26
    Początkujący Użytkownik Awatar bogdanbruzda
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    56
    BMW
    e38
    Skąd
    Trzebinia
    Cytat Zamieszczone przez szczurek Zobacz posta
    moze ktoś odpowiedziec na to pytanie??? ostatnio znajomy mechanik to samo mi powiedział ze za każdym razem jak odkręcę korek to zapowietrzam układ . prawda to czy fałsz????
    normalnie powiedział bym że to jest bzdura, bo nawet jak na ciepłym coś wyrzuci, to później wessie ze zbiornika wyrównawczego, chyba że braknie mu do wessania płynu, wtedy się zapowietrzy. Ale 735 mnie dzisiaj zaskoczył, wymieniałem płyn, wylałem ~8L, a wlałem tylko ~6L i za cholerę więcej nie wejdzie, z mechanikiem odpowietrzaliśmy na ciepłym, żeby przy stygnięciu płyn gdzieś do środka zasysał, ale już 4 razy zabieg powtórzyłem i jeszcze mało weszło - innymi słowy V ma jakiś dziwny układ chłodzenia, może dlatego takie rzeczy opowiadają :-)

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar puchacz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    152
    BMW
    740d e38
    Skąd
    Warszawa-Stockholm
    Nie ma prawa nic sie uszkodzic jesli uklad jest zapowietrzony.Najwazniejsza jest temperatura silnika a jedynym wedlug mnie objawem tego ze nadal masz zapowietrzony uklad bedzie slabe grzanie wnetrza samochodu

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar puchacz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    152
    BMW
    740d e38
    Skąd
    Warszawa-Stockholm
    Jesli odkrecasz korek to w uklad dostaje sie jakas mala ilosc powietrza ale na pewno nie taka zeby zapowietrzyc auto(oczywiscie jesli stan plynu masz ok i nie odkrecasz na goracym silniku z ktorego ten plyn bedzie tryskal.Grunt to odpowiednia ilosc plynu w ukladzie

  9. #29
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    ja akurat płynu mam dosyć
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 12-03-2011 o 19:05

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •