Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Rozłączanie napędu-powód?

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdream
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    764
    BMW
    E38 740i 6M
    Skąd
    Olsztyn

    Rozłączanie napędu-powód?

    Problem dotyczy e38 740i m60b40 manual6.Podczas ruszania z pod świateł(ruszałem jak dziadek)1 lekki gaz i podczas przełączania na 2-walnięcie w okolicach mostu i brak napędu.
    Pierwsza diagnoza-most,ale po wjechaniu na podnośnik okazało się,że flansza półosi wysunęła się (delikatnie) z dyfra.
    Moje pytanie brzmi jaki jest tego powód?
    Po włożeniu flanszy jest możliwość jazdy ale w każdej chwili może znowu wysunąć się.
    Pierścień zabezpieczający jest na miejscu,żeby wyjąć flansze trzeba użyć łomika,więc wydaje mi się,że tu jest ok.
    Podczas jazdy jeszcze jak było ok od czasu do czasu było słychać lekki stukot w okolicy lewego koła(właśnie ta półoś się wysuwa.
    Ma ktoś jakieś pomysły,może ktoś miał podobny przypadek?
    Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

  2. #2
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    ja bym zmienił zabezpieczenie na nowe koszta praktycznie zerowe a będzie spokój. dzisiaj miałem to samo w nissanie , zawracałem pod warsztatem mechanika , włączyłem wsteczny kiera w lewo a ty zonk jak by na luzie był , półośka sie kręciła jak włączyłem bieg a auto nawet nie ruszyło . zadziałał mechanizm różnicowy . mechanik stwierdził , że właśnie półoś wyskoczyła z tego zabezpieczenia
    Ostatnio edytowane przez szczurek ; 26-02-2011 o 23:04
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •