Konik,nie wiem czy nie wyrażnie pisze czy masz problemy.....,pisałem wcześniej,że zmieniasz tylko dyfer,żadnych mocowań,odnośnie dużej i małej głowy,masz fotę i nie wiesz jeszcze o co w tym chodzi ?Czy rozmiary dyfrów są takie same?Spójrz jeszcze raz na zdjęcie....;)
Szpera napewno poprawi trakcję podczas szybkiego ruszania i ułatwi wyjazd z grząskiego terenu,ale za to łatwiej wpaść w poślizg na łuku,dyfer z mechanizmem różnicowym bez szpery powoduje,że koło mniej dociążone traci trakcję natomiast koło dociążone ma cały czas kontakt z jezdnią bez poślizgu,a więc trudniej wyprowadzić auto z równowagi.Ze szperą każde mocniejsze wciśnięcie gazu na łuku na mokrej nawierzchni powoduje obrót o 360 stopni,chyba,że masz żyłkę rajdowca to spokojnie wyprowadzisz auto z takiego poślizgu;).Także dla jednych jazda ze szperą będzie zabawą dla innych dużym problemem.