Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
Rozrzut od 6800 do 10.000? Dość sporo dlatego ciężko wywnioskować czym sie kierujesz.

Pierwszego nie komentuje.
To drugie z Sycowa dobrze prezentuje sie na foto - kwestia weryfikacji czy tak samo jest w rzeczywistości. Na allegro ogłaszane już prawie rok. Wyposażenie słabo choć atutem mogą być felgi z epoki których wartość wyrównuje różnice do tej trzeciej oferowanej za 8 tys.

Trzecia z Białegostoku dość ciekawa - pod warunkiem że kwota 20.000 faktycznie znajduje odzwierciedlenie w fakturach związanych z historią serwisową tego auta. Gdyby okazało się to prawdą jest to mocny atut - zwłaszcza w przypadku e32 z jednostką V12. Kwota w której jest oferowana byłaby kwotą do zaakceptowania pod warunkiem nienagannego stanu blacharki i udokumentowanej historii serwisowej, nie zaś fikcyjnych faktur. Wyposażenie niestaty słabe, właściwie jedynie tylko to co w serii dla 750i, chociaż w przypadku powyższego poniekąd można to odsunąć na dalszy plan.
Rocznik najlepszy z trzech, przez wzgląd na zmiany wprowadzone do 750 po lifcie.

Kieruję sie stanem technicznym/blacharskim/lakierniczym , czy np. klosze lamp są do wymiany jak wyglądają alufelgi , czy elektyka jest w pełni sprawna , przetarcia/wytarcia abolutnie nie może ich być na tapicerce jak i różnych przełącznikach , co zostało zrobione w silniku/zawieszeniu/hamulcach i kiedy ?itd...itd...;) jednym słowem auto o które ktoś dbał , widział wyciek jechał na serwis i robił , słyszał stuk w prawym kole / serwis , nie interesuje mnie druciarstwo typu "nivo jest za drogie więc je wywalę " "lambda kosztuje około 500zł a potrzebujesz dwie więc wytnij kat." to tak w małym skrócie - teksty zaporzyczone z innego forum ;)

Pozdrawiam