Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Trzy e32 750 Jasło , Syców , Białystok wyglądają ciekawie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Rozrzut od 6800 do 10.000? Dość sporo dlatego ciężko wywnioskować czym sie kierujesz.

    Pierwszego nie komentuje.
    To drugie z Sycowa dobrze prezentuje sie na foto - kwestia weryfikacji czy tak samo jest w rzeczywistości. Na allegro ogłaszane już prawie rok. Wyposażenie słabo choć atutem mogą być felgi z epoki których wartość wyrównuje różnice do tej trzeciej oferowanej za 8 tys.

    Trzecia z Białegostoku dość ciekawa - pod warunkiem że kwota 20.000 faktycznie znajduje odzwierciedlenie w fakturach związanych z historią serwisową tego auta. Gdyby okazało się to prawdą jest to mocny atut - zwłaszcza w przypadku e32 z jednostką V12. Kwota w której jest oferowana byłaby kwotą do zaakceptowania pod warunkiem nienagannego stanu blacharki i udokumentowanej historii serwisowej, nie zaś fikcyjnych faktur. Wyposażenie niestaty słabe, właściwie jedynie tylko to co w serii dla 750i, chociaż w przypadku powyższego poniekąd można to odsunąć na dalszy plan.
    Rocznik najlepszy z trzech, przez wzgląd na zmiany wprowadzone do 750 po lifcie.
    Czarne e32 w benzynie!


  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    32
    BMW
    750
    Skąd
    konstancin
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Rozrzut od 6800 do 10.000? Dość sporo dlatego ciężko wywnioskować czym sie kierujesz.

    Pierwszego nie komentuje.
    To drugie z Sycowa dobrze prezentuje sie na foto - kwestia weryfikacji czy tak samo jest w rzeczywistości. Na allegro ogłaszane już prawie rok. Wyposażenie słabo choć atutem mogą być felgi z epoki których wartość wyrównuje różnice do tej trzeciej oferowanej za 8 tys.

    Trzecia z Białegostoku dość ciekawa - pod warunkiem że kwota 20.000 faktycznie znajduje odzwierciedlenie w fakturach związanych z historią serwisową tego auta. Gdyby okazało się to prawdą jest to mocny atut - zwłaszcza w przypadku e32 z jednostką V12. Kwota w której jest oferowana byłaby kwotą do zaakceptowania pod warunkiem nienagannego stanu blacharki i udokumentowanej historii serwisowej, nie zaś fikcyjnych faktur. Wyposażenie niestaty słabe, właściwie jedynie tylko to co w serii dla 750i, chociaż w przypadku powyższego poniekąd można to odsunąć na dalszy plan.
    Rocznik najlepszy z trzech, przez wzgląd na zmiany wprowadzone do 750 po lifcie.

    Kieruję sie stanem technicznym/blacharskim/lakierniczym , czy np. klosze lamp są do wymiany jak wyglądają alufelgi , czy elektyka jest w pełni sprawna , przetarcia/wytarcia abolutnie nie może ich być na tapicerce jak i różnych przełącznikach , co zostało zrobione w silniku/zawieszeniu/hamulcach i kiedy ?itd...itd...;) jednym słowem auto o które ktoś dbał , widział wyciek jechał na serwis i robił , słyszał stuk w prawym kole / serwis , nie interesuje mnie druciarstwo typu "nivo jest za drogie więc je wywalę " "lambda kosztuje około 500zł a potrzebujesz dwie więc wytnij kat." to tak w małym skrócie - teksty zaporzyczone z innego forum ;)

    Pozdrawiam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •