Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Jak zwykle trudny temat.. rozladowanie aku.... juz bez pomyslow

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    zastosowalem metode pomiarowa zaproponowana przez seban123 tylko troszke inaczej to zrobilem..... radio co jakis czac na dziurach czy przy przyspieszeniu przestawalo grac... nagrzewalem plyte lutowalem wszystkie luty i pomagalo tylko na jakis czas....moze to bylo powodem.... bo kiedy odlaczalem kleme zeby wpiac miernik radio sie resetowalo i ladnie usypialo ale kiedy zastosowalem patent seban123-a czyli wpiolem miernik tak ze odpiecie klemy nie przerywalo obwodu to autko bralo 1A czasem nawet 2A!!! no i ruszylem z wyjmowaniem bezpiecznikow... poldnia mi to zajelo bo czasem wyjecie i wpiecie jakiegos bezpiecznika budzilo auto i znow 15 min czekania okazalo sie ze wyjecie bezpiecznika 69.. TV NAVI MONITOR RADIO ZMINIARKA zalatwia sprawe.... no to klucz srubokret i po kolei odpinalem zmieniarke modul tv itp oczywiscie przy moim szczesci radio ktore jest na samym koncu bylo winowajcom...

    AHAAA dodam ze zanim sie chwycilem rozbierania i wyjmowania tych gratow adio video... przed bezpiecznik wpialem przekaznik ktory puszczal prad na bezpiecznik tylko po przekreceniu stacyjki..... minusem tego rozwiazania jest to tv dluzej startuje bo dopiero po przekreceniu kluczyka no i to ze zawsze startuje na radiu zapisanym pod numerem 1 czyli np konczymy jazde sluchajac plyty nr 5 i piosenki nr3 a jak zgasimy i odpalimy to startuje na radiu nr1..... ale teraz juz mam wszystko jak fabryka zrobila...
    Ostatnio edytowane przez royal ; 12-03-2011 o 11:18
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •