zastosowalem metode pomiarowa zaproponowana przez seban123 tylko troszke inaczej to zrobilem..... radio co jakis czac na dziurach czy przy przyspieszeniu przestawalo grac... nagrzewalem plyte lutowalem wszystkie luty i pomagalo tylko na jakis czas....moze to bylo powodem.... bo kiedy odlaczalem kleme zeby wpiac miernik radio sie resetowalo i ladnie usypialo ale kiedy zastosowalem patent seban123-a czyli wpiolem miernik tak ze odpiecie klemy nie przerywalo obwodu to autko bralo 1A czasem nawet 2A!!! no i ruszylem z wyjmowaniem bezpiecznikow... poldnia mi to zajelo bo czasem wyjecie i wpiecie jakiegos bezpiecznika budzilo auto i znow 15 min czekania okazalo sie ze wyjecie bezpiecznika 69.. TV NAVI MONITOR RADIO ZMINIARKA zalatwia sprawe.... no to klucz srubokret i po kolei odpinalem zmieniarke modul tv itp oczywiscie przy moim szczesci radio ktore jest na samym koncu bylo winowajcom...
AHAAA dodam ze zanim sie chwycilem rozbierania i wyjmowania tych gratow adio video... przed bezpiecznik wpialem przekaznik ktory puszczal prad na bezpiecznik tylko po przekreceniu stacyjki..... minusem tego rozwiazania jest to tv dluzej startuje bo dopiero po przekreceniu kluczyka no i to ze zawsze startuje na radiu zapisanym pod numerem 1 czyli np konczymy jazde sluchajac plyty nr 5 i piosenki nr3 a jak zgasimy i odpalimy to startuje na radiu nr1..... ale teraz juz mam wszystko jak fabryka zrobila...