Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 45

Wątek: Naprawa przepływomierza

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    34
    BMW
    E32 M30B30 '88
    Skąd
    Ząbki
    MaciejMRH a dobrze skleiłeś przepływomierz? Pod pokrywką są dwie komory przedzielone ścianką: duża komora z klapą i mała komora do przepływu powietrza na biegu jałowym. Nie wystarczy tylko nałożyć klej na zewnętrznych krawędziach pokrywki, trzeba go też nałożyć na tę ściankę dzielącą dwie komory. Więc na pewno dobrze go skleiłeś? I czy pokrywka dobrze przylega do obudowy? Powinno się ją mocno docisnąć, np. ściskiem stolarskim. Bo jeśli nie będzie idealnie przylegać albo nie będzie szczelności między komorami, to przepływomierz nie będzie sprawnie działać. Przepływomierze po wielu wystrzałach dostają ostro po dupie. Radzę sprawdzić miernikiem poprawność działania elektroniki. No i przy okazji tak jak kolega doradził silnik krokowy, poza tym czujnik temperatury. Jeśli na gazie jest ok, to sonda powinna być ok.

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E32 730 R6 1990r & E34 525 R6 1991
    Skąd
    Bydgoszcz
    przeplywka jest na 100% dobrze poklejona.znajomy mi tez powiedzial, ze albo bedzie to krokowiec, albo nie chodzi na wszystkie gary, albo podobno az tak leją wtryski, w co zbytnio nie wierze.a jak mam wyczyscic krokowca? jest taka mozliwosc domowym sposobem:)?
    BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    A da się jakoś sprawdzić bez rozbierania czy przepływomierz jest dobrze sklejony jeśli był klejony?

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E32 730 R6 1990r & E34 525 R6 1991
    Skąd
    Bydgoszcz
    ja dowiedzialem sie ze mam nieszczelna przeplywke u znajomego gazownika, ktory psikał na nią jakimś ustrojstwem, i jak popsikał to na moment robila sie szczelniejsza a co za tym idzie wzrastały delikatnie obroty, takze zerwałem z niej ten sylikon który co najwyzej nadawal sie do uszczelnienia akwarium w domu, wyczyscilem wszytsko nitro, wyprostowalem tą górną "przykrywke" przepływki, bo os strzału byla az wygieta (a poprzedni wlasciciel nie wpadl na to, ze dobrze by było ja takze wyprostowac),nanioslem ostroznie jakis specjalny klej na ranty wokol przeplywki i na rant, ktory oddziela glowna komore od tej komory wolnych obrotow, złozylem, zalozylem 2 ściski stolarskie i zostawilem na 24h.poki co jest wszytsko tak jak byc powinno.
    BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    odgrzewam kotleta.... mam taki problem jak koledzy wyżej. przepływka ładna szczelna auto nie miało gazu nigdy ja zagazowałem niedawno. obroty na obrotomierzy nie skacza jednak kulaje lekko. szarpie silnikiem coś jak by wypadanie zapłonu. kabla WN świece kopułka palec wymienione na nowe. objawy pozostały. na kompie zero błędów. ktoś ma jakiś pomysł?

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    rokowy sprawdz czy jest sprawny

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Trolcio735
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    178
    BMW
    735iA E32
    Skąd
    Jawor/Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez godles Zobacz posta
    szarpie silnikiem coś jak by wypadanie zapłonu. kabla WN świece kopułka palec wymienione na nowe. objawy pozostały.
    x2
    U mnie podobnie. Wszystko wymienione na nowe a drgania są na wolnych w szczególności na D (na N i P trochę mniej przechodzi na budę) i tak jakby zapłony wypadały. Obroty trzyma równiutko 800

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    krokowy wyszedł by na kompie..... ponadto to nie sa skoki obrotów plus minus 50-200 jak przy krokowym tylko wypadanie zapłonu co jakiś czas na którymś cylindrze. jest nas dwóch widzę i to tylko w tym temacie. z tego co czytałem problem ten jest powszechny nie chce mi się wierzyć aby nikt nie rozwiązał tego problemu....

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    227
    BMW
    l 750 highline e46 320d
    Skąd
    Zaryń
    Nieszczelności w układzie wtryskowym oraz pod kolektorem może być przyczyną
    Bartekzrn

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    230
    BMW
    E30,E31,E34
    Skąd
    Wwa
    Ja tez sie troche z tym bawilem, na kompie nie bylo zadnych bledow. Co sie okazalo -mala nieszczelnosc dolotu (wiem, ze to oczywiste, ale w dolot zagladaly szpece i nie zauwazyli) oraz pekniety gumowy przewod odpowietrzajacy skrzynie korbowa. Do tego nieoryginalna sonda lambda- co prawda dzialala w odpowiednim zakresie, ale czestotliwosc byla za niska - mechanicy juz tego nie potrafili zauwazyc :] W pierwszej kolejnosci odepnijcie wtyczke sondy i zobaczcie, czy da to poprawe.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •