Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: [M30] gdzie wiercić pod wtryskiwacze?

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    1650zł mnie całość kosztowała.
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    tak to u mnie wyglada



    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    132
    BMW
    V8 V8 lalala
    Skąd
    Łódź
    Ciekawi mnie długość, przewodów od wtryskiwaczy do dysz udało się to, w miarę zoptymalizować?

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    w miarę się udało, zrobiłem już pierwsze 600km i jak na razie jest naprawdę super, niestety trochę ślisko jest więc sprintu jeszcze nie nakręciłem ale wrzucę, obiecuję jak tylko się zrobi sucho :-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Czy źle widzę, czy założyłeś valteki bez kalibracji ?

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    132
    BMW
    V8 V8 lalala
    Skąd
    Łódź
    Zapomniałem zapytać, wiercili na zdjętym kolektorze?

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    z tego co wiem coś tam je ustawiali :-)
    wiercili na zdjętym.
    przejechałem 300km i spalanie średnie (100km trasa 200km Kraków) wyszło mi 13l, więc mam wrażenie że jest lepiej :-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    lekki update, po ok 2000km na sekwencji.
    Jak na razie samochodzik chodzi super, nie wróciłbym do II gen.
    Spalanie po Krakowie przy jeździe mieszanej spokojno-dynamicznej wychodzi mi 16l, na trasie auto pali ok 12l gazu
    Filmiku jeszcze nie nakręciłem ale robi się teraz sucho więc niedługo coś wrzucę :-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez xsilver Zobacz posta
    Jak najbliżej wtryskiwaczy PB, lekko pod skosem w stronę zaworu. Jednak ważniejsze są równe i jak najkrótsze wężyki.
    Witaj,

    kupiłem 7er z zainstalowaną już sekwencją. Natomiast intryguje/denerwuje mnie fakt, że nie mogli założyć osłony silnika u góry bo listwy przeszkadzają.
    Oglądałem ostatnio to z bliska i zastanawiam się, czy lepiej byłoby skrócić te wężyki tak, żeby listwy mogły zejść ze "szczytu" kolektora na jego boki pod poziom zaczepów pokrywy...
    I teraz wyjdzie, że dwa wężyki z czterech z każdej strony będą nieco krótsze (te w środkowej częsci listwy) od pozostałych dwóch..

    Czy taka zmiana cokolwiek mi poprawi w działaniu LPG? Teraz mam cztery dłuższe wężyki, a tak, będę miał krótkie, ale niekoniecznie równe długością...

    Dlaczego tak ważna jest równa długość wężyków? Teraz mają (szauję) jakoś 15cm długości, a mogę je skrócić o około 40-50%..

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Długość i równość wężyków zostały trochę zdemonizowane wg. mnie. Jednak wiadomo, że lepiej gdy są krótsze i równej długości - wężyki zostaw równej długości - skrajne pociągnij prosto, a środkowe zawiń, albo pozamieniaj cilindry (razem ze sterowaniem) - da się zrobić bezproblemu tak, aby założyć pokrywę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •