1650zł mnie całość kosztowała.
1650zł mnie całość kosztowała.
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
tak to u mnie wyglada
![]()
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Ciekawi mnie długość, przewodów od wtryskiwaczy do dysz udało się to, w miarę zoptymalizować?
w miarę się udało, zrobiłem już pierwsze 600km i jak na razie jest naprawdę super, niestety trochę ślisko jest więc sprintu jeszcze nie nakręciłem ale wrzucę, obiecuję jak tylko się zrobi sucho :-)
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Czy źle widzę, czy założyłeś valteki bez kalibracji ?
Zapomniałem zapytać, wiercili na zdjętym kolektorze?
z tego co wiem coś tam je ustawiali :-)
wiercili na zdjętym.
przejechałem 300km i spalanie średnie (100km trasa 200km Kraków) wyszło mi 13l, więc mam wrażenie że jest lepiej :-)
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
lekki update, po ok 2000km na sekwencji.
Jak na razie samochodzik chodzi super, nie wróciłbym do II gen.
Spalanie po Krakowie przy jeździe mieszanej spokojno-dynamicznej wychodzi mi 16l, na trasie auto pali ok 12l gazu
Filmiku jeszcze nie nakręciłem ale robi się teraz sucho więc niedługo coś wrzucę :-)
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Witaj,
kupiłem 7er z zainstalowaną już sekwencją. Natomiast intryguje/denerwuje mnie fakt, że nie mogli założyć osłony silnika u góry bo listwy przeszkadzają.
Oglądałem ostatnio to z bliska i zastanawiam się, czy lepiej byłoby skrócić te wężyki tak, żeby listwy mogły zejść ze "szczytu" kolektora na jego boki pod poziom zaczepów pokrywy...
I teraz wyjdzie, że dwa wężyki z czterech z każdej strony będą nieco krótsze (te w środkowej częsci listwy) od pozostałych dwóch..
Czy taka zmiana cokolwiek mi poprawi w działaniu LPG? Teraz mam cztery dłuższe wężyki, a tak, będę miał krótkie, ale niekoniecznie równe długością...
Dlaczego tak ważna jest równa długość wężyków? Teraz mają (szauję) jakoś 15cm długości, a mogę je skrócić o około 40-50%..
Długość i równość wężyków zostały trochę zdemonizowane wg. mnie. Jednak wiadomo, że lepiej gdy są krótsze i równej długości - wężyki zostaw równej długości - skrajne pociągnij prosto, a środkowe zawiń, albo pozamieniaj cilindry (razem ze sterowaniem) - da się zrobić bezproblemu tak, aby założyć pokrywę.