Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Szarpie i nie przyspiesza płynnie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    ja mialem to samo ze na zimnym szarpal bledu nie bylo aale live data pokazywala dziwne wykresy z powietrzem no i przeplywka padnieta.....jak auto sie nagrzalo to problemu nie bylo... jedyny obiaw to na cieplym na wolnych obrotach troche nim szarpalo
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Podepne się bo mam podobne objawy.
    Tylko u mnie nie ma różnicy czy silnik jest ciepły, czy zimny. Silnik jest po remoncie, wszystko zrobione na tip top, ale jak mu daje w palnik to z dołu jest słaby (mułowaty taki) i zaczyna poszarpywać.
    Mam skrzynie automatyczną i silnik na vanosie. Może to rzeczywiście przepływka fałszuje.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    U mnie chyba na pewno padł przepływomierz. Dzisiaj chciałem pojechać po dziewczynę i jak wyjechałem na główną ulicę chciałem nieco mocniej przyspieszyć, to silnik zaczął się dusić jakby nie miał paliwa. Jechał tylko do 1500obr/min, powyżej tej wartości dusił się i strzelał w dolot. Po całkowitym odpięciu przepływki, praca silnika w ogóle się nie zmieniła...
    Więc teraz powstaje pytanie, gdzie kupić przepływomierz? Allegro, intercars (o ile mają), ASO (kupa pieniędzy). Oczywiście w grę wchodzi tylko nowy, ewentualnie fabrycznie regenerowany o ile istnieje coś takiego.
    I kolejne pytanie, czy po wsadzeniu nowego przepływomierza nie trzeba go jakoś wgrywać, czy kalibrować, czy jeszcze innych cudów robić?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    162
    BMW
    E38 730d 1999r
    Skąd
    Wejherowo
    W intercarsie mają przepływomierze. Oryginalny Boscha do 3.0d kupiłem za 550 złotych, a w ASO kosztuje coś około 1500. Polecam intercars. Co do programowania ECU, to nie wydaje mi się, żeby było potrzebne, ale głowy nie dam :) Można by ewentualnie zresetować adaptację silnika.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Dzisiaj gadałem z kumplem który do swojej bejcy też kupował w intercarsie. Ponoć mają tam też jakieś zamienniki, ale u niego wytrzymał 2tygodnie i przestał działać :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •