Jak w temacie skrzynia 5HP24 wymieniony kosz wstecznego tarczki pompa oleju i dalej wsteczny raz jest a raz go nie ma a wtedy pedał w podłoge i jakos powoli sie toczy i w czym teraz szukać przyczyny? :(
Jak w temacie skrzynia 5HP24 wymieniony kosz wstecznego tarczki pompa oleju i dalej wsteczny raz jest a raz go nie ma a wtedy pedał w podłoge i jakos powoli sie toczy i w czym teraz szukać przyczyny? :(
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać
a moze poprostu jakis paproch sie dostał sprawdz czy czy w misce olejowej nie masz opiłków albo jakiegos syfu
Nie no ten co skrzynie robił robił pompe a w misce na magnesach opiłków nie było ja juz nie wiem co to może być
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać
A DAWAŁEŚ STEROWNIK DO REGENERACJI i SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE ???? U mnie jak naprawiali skrzynie też wsteczny to dawali do regeneracji sterownik skrzyni( ten co jest w skrzyni) i sprzęgło hydrokinetyczne. Na pewno któreś z tych części to jest przyczyna braku wstecznego u Ciebie...
Nie działa to oddaj auto tam gdzie robili ten remont i wsteczny ma byc. Chyba masz gwarancję?
Pozdrawiam.
monster_pl
CICHY83 a ile płaciłeś za regeneracje sprzęgła hydrokinetycznego? Bo sterownik był sprawdzany.W skrzyni jest jeszcze konwenter ale za co on odpowiada i czy to może być przyczyna?Bo przed wymianą kosza to w garażu pod górkę ani rusz a teraz obroty na 3,5 tys i jakoś jedzie a dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku rano gdy jest zimny zawsze wyjeżdża.
Ostatnio edytowane przez l_mariuszjunior ; 13-02-2011 o 18:24
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać
WIĘC CAŁY TEN KONWENTER INACZEJ ZWANY SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE kosztował mnie za regenerację 800zł i zawsze powinno się go dawać do regeneracji razem z remontem skrzyni ponieważ jeśli skrzynia uległa uszkodzeniu to również dni tego sprzęgła są policzone a warto zrobić remont i regenerację za jednym razem bo po co podchodzić do tematu 2 razy. Na 99% masz uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne.
Podzwoń po zakładach gdzie naprawiają automaty a zobaczysz co powiedzą.
Nie pisz głupot jak się nie znasz.
Jeżeli skrzynia ma problem tylko ze wstecznym to na 100% nie jest uszkodzony konwerter. Jednak po części masz racje, że przy każdej poważniejszej ingerencji w skrzynię biegów (szczególnie kiedy rozsypał się kosz lub tarczki), powinno się zregenerować, lub wymienić na nowy konwerter.
Kolejna sprawa, to wykonany w ten sposób remont jest śmieszny i świadczy o niekompetencji ludzi go wykonujących. Prosta sprawa że jedziesz do tego warsztatu i chcesz odebrać, albo sprawny samochód, albo wyrzucone w błoto pieniądze.
Osobiście uważam że po naprawie mechanicznej wstecznego biegu (czytaj: wymiana kosza i tarczek), problem leży po stronie sterownika, którego przed "regeneracją" się czyści. Regeneracja polega na czyszczeniu, wymianie uszczelki i ewentualnej wymianie uszkodzonych elektrozaworów.
Ostatnio edytowane przez Rafciu ; 14-02-2011 o 14:29
Tak ten co robił skrzynie też mówił ze jak był by to konwenter to nie jechał by tez do przodu bo on kręci sie tylko w jedą strone, ale powiedział też,że jest tam na sterowniku jakiś zaworek od wstecznego to jutro chyba podjade do niego niech wyciąga i robi mam nadzieje, że to tylko ten zaworek:) a czy ktoś się orjentuje ile taki zaworek może kosztować bo jak wymieniałem w TaDeuSzu w e39 to kosztował w aso jakoś 300 zł ale nie wiem czy to to samo.
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać
Wczoraj mechanik ten od skrzyni przeglądał jakieś dokumenty niemieckie związane z tym właśnie wstecznym i znalazł, że w sterowniku silnika jest złe oprogramowanie które BMW zmieniało na gwarancji do września 1999r i dawało 36 miesięcy gwarancji i właśnie mówił, że przez to silnik może gasnąć jeśli włączamy z P na D (u mnie tak wczoraj było 2 razy) i że raz wsteczny jest a raz go nie ma dzisiaj zostawię samochód na zmianę tego oprogramowanie i napisze czy to prawda (oby) :)
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać