Powiedzcie mi jaką temperaturę otwarcia tego termostatu mam mieć u siebie w e38. Widziałem że są 92' i 97'. Czy wymiana termostatu zawsze prowadzi również do wymiany jego obudowy?
Powiedzcie mi jaką temperaturę otwarcia tego termostatu mam mieć u siebie w e38. Widziałem że są 92' i 97'. Czy wymiana termostatu zawsze prowadzi również do wymiany jego obudowy?
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jakub, zobacz na RealOEM albo bmwfans jaki ma być termostat. Co do obudowy to nie zawsze. Mi się udało.
czytałem już o tym termostacie, zdania są podzielone.Ogólnie na RealOem i Bwmfans -92'.Poczekam może ktoś jeszcze mi podpowie.
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 13-02-2011 o 15:44
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Różnica polega na montowaniu katalizatora lub nie. W M60B40 jest 85°C (z katem) i 95°C (bez). Jak mniemam, różnica wynikała z tego, że na niektóre rynki katalizatory nie były wymagane. Nie musisz się więc martwić, bo raczej nie kupiłeś auta przeznaczonego na rynek afrykański lub azjatycki ;)
no na pewno nie ale na dzień dzisiejszy katów nie mam ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Musisz mieć termostat 92 st. Obudowę będziesz mieć do wymiany tylko jeśli ją połamiesz.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack