Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: most e39 m5

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM

    most e39 m5

    mam pytanie czy most od e39 m5 da rade wstawić do e38 3,0d. Zaczął mi szumieć most i zastanawiam się nad takim zabiegiem.
    730

  2. #2
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Ale na co liczysz gdy założysz most od M5? Chyba nie na poprawę osiągów?? :686:

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    nie , na blokadę mostu tak jak w m5.lepiej chyba z blokadą niż bez.a i tak muszę wymienić.
    730

  4. #4
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Chodzi Ci o szpere?

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    dokładnie ,ale podejdzie czy nie
    730

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Nie ma sensu. Wyłożysz kupę pieniążków na zakup samego dyferencjału (most to jest w żuku), a efektu nie będzie żadnego, oprócz takiego że na śliskim elektronika zwariuje. Oryginalnie masz u siebie elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    m5 też ma dsc i nie wariuje elektronika myślałem że nic nie będzie.
    730

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    a czy w e38 740 m60 automat 95r z asc+t tez jest elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego?

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    m5 ma całkowicie inaczej zaprogramowany układ DSC, który nie koliduje ze szperą.
    ASC+T oznacza że samochód wyposażony jest w elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego.

  10. #10
    Z00FY
    Gość
    po co komuś w 730d most z M5 ? szpera jest dobra na suchym asfalcie do zap... Ale na lodzie ,sniegu a nawet deszczu szpera nie poprawi Ci właściwości jezdnych ponieważ mechanizm różnicowy spina 2 koła w odpowiednim przełożeniu co nie zmienia faktu ,że cała oś napędowa zrywa przeczepność z podłożem i auto wynosi z zakrętu bardziej niż bez szpery... Jezdziłem więc wiem co mówie pozatym to logiczne. Chyba , że jezdzisz po suchym asfalcie ale 390 Nm przy tej masie w 730d to i tak troche mało ;)
    Ostatnio edytowane przez Z00FY ; 12-02-2011 o 18:11

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •