Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 74

Wątek: Pomózcie dobrać instalacje do mojej e38

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl

    Pomózcie dobrać instalacje do mojej e38

    Witam

    Panowie bedę potrzebował waszej pomocy...
    Otóż chcę założyć sekwencje do mojej Beaty- 740iA m60b40...

    Kwota do 3500zl (pare czesci mam założone np wlew w zderzaku, rurki miedziane przez samochód, butla (ale z innego samochodu i nie z sekwencyjnego wtrysku- PS: będzie pasować czy nie? Poza tym stare wtryski Magic- zaślepione i wolałbym wymienić na nowe)
    Wiem ze temat przerabiany ale chciałbym żeby ktoś zorientowany w temacie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi czy z ta kwota mam co szukać czy nie, a jak tak to czego mogę się spodziewać i co byłoby w tym momencie najlepsze...

    I teraz trochę szukałem na forum i mimo że jestem laikiem w tej sprawie to zauważyłem że nie można brać podzespołów typu rail i valtek...
    Dlatego panowie szybkie pytanie jakie podzespoły powinienem wymagać- musze sie zorientować zanim pojade na montaż zebym wiedział jaki zestaw powinien ile kosztować , czy nie przepłace i czego na pewno powinienem się wystrzegać...

    No i kolejne pytanie i chyba najważniejsze- czy może ktoś polecić dobry warsztat na PODKARPACIU?? Jakiś który z powodzeniem zakładał tego typu instalacje kolegom z forum...
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    241
    BMW
    e32 M60B30
    Skąd
    Myszków
    Jak chcesz mieć dobry gaz to za 3500 ciężko będzie.
    Dobre wtryski hana 2000 8x125=1000 Magici wawal jak nie chesz marzekać. Tańszych niż hana nie ma co szukać.
    Komputer z wiązka i czujnikami też ok 1000 (chwalony stag)
    jaką masz miedź? Jak fi6 to za mała i trzeba fi8 pociągnąć.
    500 na jakieś pierdułki typu węże, lączki itp.