Witaj

Przeżywałem już podobną historię do Twojej... Zanim zacznę Cie "straszyć" odpowiem na Twoje pytania:
1. U mnie jest korek 1,4 bara - więc tym razem masz dobry...
2. W silniku M67 masz 4 odpowietrzenia: na zbiorniczku wyrównawczym, na termostacie AGR'u oraz po 1 na głowicę
3. Poziom płynu kontrolujesz przy pomocy "patyczka" który wypływa ze zbiorniczka - ma on być na równi z końcem zbiorniczka
4. Węże na nagrzanym aucie powinny być lekko twarde, ale tak byś mógł je ścisnąć ale lekko
5. Tak, dokładniej powinieneś słyszeć podnoszenie się płynu w zbiorniczku wyrównawczym
6. W momencie kiedy przestanie z odpowietrzników lecieć powietrze. Ja zawsze odpowietrzałem tak, że najpierw wszystkimi odpowietrznikami starałem się to zrobić a później otwierałem korek i zostawiałem silnik na pracy na jakieś 30min..

U mnie takie objawy skończyły się wymianą uszczelkami pod głowicami oraz jednej głowicy - stało się też od tak, bez powodu... Podjedź do jakiegoś warsztatu i niech Ci zrobią test na zawartość CO2 w zbiorniczku wyrównawczym i już będziesz wiedział więcej...