Ostatnio edytowane przez cursor ; 11-02-2011 o 21:55
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
smiech..... dlaczego mineralny ma gorsze wlasciwosci myjące.....
aha widziales kiedys silnik od wewnatrz, widziales jakiej srednicy są te twoje "kanaliki" co sie zatykają??? a pompa oleju ta jaka jest??? wiesz ze co ona zmieli to juz nic niezatka
aha i jak filtr moze niewylapac?????? jakies tajemnicze zjawisko???
Ostatnio edytowane przez krzywy191 ; 12-02-2011 o 15:37
A nie ma?
Panie "specjalista", kanaliki do panewek, wałka rozrządu widziałeś?
O zatykających się kanalikach w M40 słyszał, jakoś jednak potrafią się zatkać, więc jak cud? W praktycznie każdym M40?
Żadne tajemnicze zjawisko, filtr wyłapuje to co jest za pompą, ale jeśli nagar zebrał się za filtrem, to najpierw musi trafić do miski, wcześniej może zatrzymać się w kanaliku, co wtedy?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
nie niema, ma identyczne jak syntetyk, a dieslowskie mineralne nawet lepsze od syntetyka
problem wycierania sie wałka rozrzadu w m40 jest spowodowany zlym olejem a nie zmianą z mineralnego na syntetyk, pozatym to jest nieudane rozwiazanie i niemozna tego brac za regułę
Spokojnie koledzy
Widziałem w swoim życiu "kilka"rozebranych silników, wiele z nich rozbierałem osobiście, naprawiałem i powiem jedno - tylko syntetyk. Silniki jeżdżące na dobrych syntetykach (oczywiście prawidłowo użytkowane ) i z dużymi przebiegami mogą w środku wyglądać jak nowe. Mnie nikt nie przekona do zmiany w dobrym silniku oleju na mineralny.
Mineralny to najgorszy gatunkowo i jakościowo olej jest gęstszy ma większą ilość popiołów itp.
Każdy silnik ma inne wymagania kiedyś większość jeździła na mineralnym bo taki im wystarczał i był dobry teraz z kolei większość samochodów jeździ na pełnym syntetyku.
Np z tego co wiem bo przejścia z oleju syntetycznego na pół i na mineralny robi sie z biegiem przebiegu silnika a na przykład kiedyś opel od nowości zalewał swoje silniki mineralnym.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Ja bym lał olej aż nie będzie go żarł w znaczących ilościach - pamietaj że litr na tysiąc to jest blisko dopuszczalnej normy !
Jak coś cieknie to się uszczelnia po przez wymianę uszczelek itd itp a nie oleju !
:)noo :)