Cytat Zamieszczone przez norbi 735il Zobacz posta
witam
miałem taki sam problem jak w temacie i niestety okazało się że panewki główne i korbowodowe były wytarte: i nie trzymały ciśnienia.
Na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku zapalała mi się kontrolka oleju a jak dałem gazu to gasła.Więc musiałem wymienić panewki na nominalne
Po uruchomieniu silnika kontrolka ciśnienia oleju nie zapala mi się nigdy, nawet na bardzo rozgrzanym silniku, więc to raczej nie panewki.


Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
Co do kontrolki. Moim zdaniem to dalej wina obudowy filtra.Miałem dokładnie ten sam objaw co Ty,nawet już chciałem silnik rozbierać... Dobrze że mój kumpel to wyczaił.
Obudowę kupiłem z anglika i rzekomo miał przejechane 160t mil. Problem znikł całkowicie. Jak teraz auto stoi cały tydzień i ją odpalam np w sobotę to kontrolka gaśnie max po 1 sek a jak ciepły silnik to gaśnie jak kręcę rozrusznikiem...
Puszkę filtra wymieniałem dwukrotnie. Czy da się jakoś sprawdzić zaworek bez konieczności montażu w aucie ? Np. zalać olejem puszkę, zakręcić dekiel i zobaczyć czy olej wycieknie ? Czy taki test będzie miarodajny ?


Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
Co do tej nie równej pracy silnika to moim zdaniem siedzi regulator ciśnienia paliwa. nr 6 na tym schemacie

http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ection_system/
Dzięki, sprawdzę.