Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Pęknieta sprezyna...co zrobic??? kilka pytan

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    no ok ale jak ja mam wybrac sprezyny jak w sklepie to zapytaja gora o silnik i koniec wybierania......
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  2. #12
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Mirek Zobacz posta
    Co ty chcesz rozwijać ie słyszałeś nigdy o hartowaniu ??? są firmy co się zajmują sprężynami od zera czyli wyrób wg.życzenia przynajmniej w Ostrowie WLKp jest jedna ;)
    O hartowaniu i produkcji nowych pod zyczenie klienta slyszalem, i to wiele razy ;) - zaciekawilo mnie jednak to kto i jak to robi z uzywanymi sprezynami. Stad moja prosba o rozwiniecie mysli.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #13
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Nie polecam KYB, ogólnie co byś nie wybrał bierz tylko wzmacniane!
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    a dlaczego pekaja takie sprezyny...
    auto ma 200tkm ciagle w niemczech mam go w polsce od 8 tys km dopiero
    .....
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    1,806
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Skoczów
    Ja tam szpecem nie jestem od hartowania sprężyn ,ale jak kiedyś hartowałem to palnikiem prawie do białości i do oleju aby było chłodzone.Firmy to mają inne patenty ja ich nie znam ;( kiedyś utwardzałem do kombiaka w ten sposób i powiem że rewelka po takim utwardzeniu pawie nie siadł po czasie a spełniało to swoje funkcje.Ładowność auta w bagaju to 500kg a dawało raz tyle jeszcze i było giciorek ;D

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    Tak jak myslalem nie moglo obejsc sie bez problemow.... uwalem srube mocujaca amortyzatro do zwrotnicy.....urwala sie tak ze trzyma amortzator jeszcze a nie ma jej za co zlapac zeby wykrecic..... ma ktos jakis pomysl
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  7. #17
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Spawarka i nakrętka?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  8. #18
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,880
    BMW
    750iL
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    tylko wiertarka i strony gwintu

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    spawarka i nakretka odpada bo tak sie to urwalo ze nic nie wystaje.... a wiertarka.... dlaczego od strony gwintu?? i czy wiercic mniejszym wiertlem czy takim zeby tez pozbyc sie giwntu???
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Nawiercić musisz mniejszym wiertłem i przechodzić na większe. Jak Ci się uda to pod koniec wypadną resztki śruby z gwintu. Ale czeka na Ciebie ciężka praca, bo wwiercić się w tą śrubę pewnie nie będzie łatwo.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •