Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Lewe powietrze m30b30

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar benyhp
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    243
    BMW
    e32 m30b30 1991
    Skąd
    Zduńska Wola
    Nie powiedziałem, że nie znalazłem nic na ten temat, ale ,że nie wiem na czym dokładanie to polega. Znalazłem dokładnie tą samą stronę, ale przecież jak ustawisz luz na zaworze, to na wałku będzie odpowiednio ustawiony do zaworu... nie wiem. Luz na wałku jest ważniejszy od zaworowego czy jak to jest?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    132
    BMW
    V8 V8 lalala
    Skąd
    Łódź
    Generalnie chodzi, o fakt zużycia powierzchni na dźwigience (koniku) poprzez tworzenie się zagłębienia ze względu na "uderzanie" trzonka, o ową dźwigienkę.

    Kolega w tutorialu bardzo przystępnie to wyjaśnił, więc wystarczy ze zrozumieniem przeczytać i oczywiście przeanalizować ; )

    Jest możliwe oczywiście wyregulowanie "klasyczną" metodą owych nieszczęsnych zmęczonych już życiem zaworów, ale potrzebny jest inny typ urządzenia pomiarowego ; )

    Warto trochę się pomęczyć dokładnie regulując, silnik na pewno się odwdzięczy ; )

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar benyhp
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    243
    BMW
    e32 m30b30 1991
    Skąd
    Zduńska Wola
    Chyba rozumiem. Chodzi o to, żeby na otwartym zaworze luz między wałkiem a tym popychaczem miał 0,25 luźne (ok. 0,27) a luzu tego który mierzyłem na tym koniku nie muszę w ogole mierzyć, bo tam się on wyrabia....mam nadzieje, że dzisiaj będę miał czas wymienić uszczelki i przy okazji wyregulować zawory jeszcze raz. Jak nie to jutro, najpozniej po jutrze... napisze jakie rezultaty!

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    na zamknietym zaworze

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar benyhp
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    243
    BMW
    e32 m30b30 1991
    Skąd
    Zduńska Wola
    Zawory wyregulowane, były ok. Między wałkiem a trzonkiem na każdym zaworze było 0,24 mniej wiecej. Uszczelki wymienione. A silnik.... dalej nic....


    Ja już nie wiem co z nim nie tak. Teraz odpalilem to obroty się trzymały na 1100, i wiele za wysokie. Potem po jakimś czasie zaczęły spadac i ostatecznie jestem w punkcie wyjścia. Albo są za wysokie na jałowym, albo jak są ok 500-600 to chodzi jak traktor. Nierówno i w ogole do dupy... mam dosyc juz tego. Pomysły mi się wyczerpały... wiem, że mam do wymiany regulator ciśnienia paliwa, ale na lpg jest to samo;/

  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar mynio88
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    79
    BMW
    BMW E32 730i R6
    Skąd
    Żabia Wola/LBN
    a przepływke masz oryginał od m30b30???

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar benyhp
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    243
    BMW
    e32 m30b30 1991
    Skąd
    Zduńska Wola
    taaa.... już przepinałem przepływki i jest ok. Ja pier****, mam dość tego jeb***** samochodu. Nie wiem już co z tym silnikiem moze byc nie tak. Wszystko już sprawdzone;/

    Jest jakiś spec od bmw w okolicach łodzi? Rzuciłby okiem na ten samochód bo ja już nie mam sił....

  8. #18
    Początkujący Użytkownik Awatar mynio88
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    79
    BMW
    BMW E32 730i R6
    Skąd
    Żabia Wola/LBN
    tzn wiesz jeśli masz przepływke od m30b35 to ma zdeka inne parametry i trzeba ją ustawić kompem, u mnie tak jest i niedługo jadę to ustawić tylko śnieg zginie :] no ale z tego co piszesz to jakaś kiepska sprawa z twoim autkiem

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar benyhp
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    243
    BMW
    e32 m30b30 1991
    Skąd
    Zduńska Wola
    Jeszcze jedna rzecz która może być przyczyną, powiedzcie mi tylko czy to moze miec takie znaczenie...

    Mam chyba walnięty regulator ciśnienia paliwa, bo leci mi paliwo przez górny przewód odpowietrzający - ten który leci do kolektora ssącego. Po odkręceniu kolektora wylało się stamtąd minimum litr benzyny.

    Czy to moze być przyczyna traktorowej i nierównej pracy silnika, oraz gubienia obrotów na gazie?

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez benyhp Zobacz posta
    Mam chyba walnięty regulator ciśnienia paliwa, bo leci mi paliwo przez górny przewód odpowietrzający - ten który leci do kolektora ssącego. Po odkręceniu kolektora wylało się stamtąd minimum litr benzyny. Czy to moze być przyczyna traktorowej i nierównej pracy silnika, oraz gubienia obrotów na gazie?
    Leje się paliwo do kolektora ciurkiem, a Ty zadajesz takie pytanie ? Wystarczy chwilę pomyśleć...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •